مظنه اجاره مغازه در تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز و اهواز

مظنه اجاره مغازه در تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز و اهواز

اجاره یک مغازه هفت متری در خیابان برق‌آلستوم تهران ۵۰ میلیون پول‌پیش و دو میلیون اجاره می‌خواهد. این مغازه سال ۱۳۸۶ ساخته شده و در یک مجتمع تجاری قرار گرفته است و امکاناتی از قبیل آب و برق و تلفن دارد. برای اینکه بتوانید با همین متراژ مغازه‌ای در پاساژ گیشا داشته باشید باید ۵۰ میلیون ودیعه بدهید و ماهی پنج میلیون تومان هم اجاره بپردازید. این مغازه برق و تلفن داشته و ۲۳ سال عمر دارد و به‌طور کامل قفسه‌بندی شده.

کد خبر : ۱۱۷۶۵۴
بازدید : ۲۹۴۶

برای اجاره یک مغازه نقلی در تهران به ۳۰ تا ۳۰۰ میلیون ودیعه نیاز دارید. حداقل اجاره ماهانه این واحد‌های تجاری دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و حداکثر ۲۴ میلیون است. در شهری مثل مشهد مغازه‌های کوچک به‌ندرت پیدا می‌شوند. بررسی‌های آگهی‌های آنلاین نشان می‌دهد در این شهر میزان ودیعه بین ۱۰ تا ۶۰ میلیون است و اجاره‌ها در آنجا از ۵/۱میلیون شروع می‌شود و تا ۱۵ میلیون تومان پیش می‌رود.

در شهری مثل اصفهان باید حداقل ۱۰ میلیون و حداکثر ۵۰ میلیون ودیعه بدهید و کمترین میزان اجاره در این شهر یک میلیون و بیشترین مقدار حدود پنج میلیون است. واحد‌های مشابه در شیراز از ۱۵ میلیون تا ۵۰ میلیون تومان پول‌پیش می‌خواهند.

همچنین باید به پرداخت دو میلیون اجاره ماهانه فکر کنید. بالاترین میزان اجاره در آگهی‌های تازه‌منتشر شده این شهر مربوط به مغازه‌ای هشت‌متری است که برای آن باید ۱۶ میلیون اجاره پرداخت کرد.

در تبریز رقم ودیعه از ۱۰ میلیون شروع می‌شود و تا ۶۰ میلیون بالا می‌رود. حداقل هزینه اجاره در این شهر برای مغازه‌های کوچک یک میلیون و حداکثر شش میلیون است. برای داشتن مغازه نقلی در اهواز باید دست‌کم ۱۰ میلیون پول ودیعه داشت اگرچه سقف رقم ممکن است تا ۵۰ میلیون بالا برود. اجاره در این شهر از دو تا چهار میلیون متغیر است.

‌تهران؛ ودیعه از ۳۰ میلیون

اجاره یک مغازه هفت متری در خیابان برق‌آلستوم تهران ۵۰ میلیون پول‌پیش و دو میلیون اجاره می‌خواهد. این مغازه سال ۱۳۸۶ ساخته شده و در یک مجتمع تجاری قرار گرفته است و امکاناتی از قبیل آب و برق و تلفن دارد. برای اینکه بتوانید با همین متراژ مغازه‌ای در پاساژ گیشا داشته باشید باید ۵۰ میلیون ودیعه بدهید و ماهی پنج میلیون تومان هم اجاره بپردازید. این مغازه برق و تلفن داشته و ۲۳ سال عمر دارد و به‌طور کامل قفسه‌بندی شده.

در خیابان نظام‌آباد یک مغازه پنج متری وجود دارد که تقریبا نوساز است و فقط به خانم‌ها برای بازکردن لوازم آرایش‌فروشی اجاره داده می‌شود. این مغازه قفسه‌بندی شده و برق دارد، اما فاقد تلفن است. در پاساژ پارسیان واقع در بازار تهران مغازه‌ای هشت متری و ساخت سال ۱۳۹۰ اجاره داده می‌شود که ۳۰ میلیون ودیعه و ماهی ۲۴ میلیون اجاره دارد. این مغازه در زیرزمین قرار گرفته و دو کله است و قفسه‌بندی شده و برق و تلفن دارد.

در خیابان جیحون یک زیرپله چهار متری وجود دارد که ۶۰ میلیون پول‌پیش و ماهی دو میلیون و ۸۰۰ اجاره برای آن تعیین شده. این ملک تجاری با وجود اینکه خیلی کوچک است، اما امکانات رفاهی دارد. اگر بخواهید در باغ سپه‌سالار یک فست‌فودی جمع‌وجور داشته باشید، با ۳۰۰ میلیون پول‌پیش و اجاره ۱۵ میلیونی می‌توانید سراغ یک هشت متری ۲۶ ساله بروید که قفسه‌بندی هم دارد و در یک لوکیشن پررفت‌وآمد قرار گرفته است. یک فروشگاه تاسیساتی در خیابان پلیس حوالی شریعتی که شش متری است و سال ۱۳۸۷ ساخته شده ۵۰ میلیون ودیعه دارد و ماهی پنج میلیون اجاره می‌خواهد.

مشهد؛ ودیعه از ۱۰ میلیون

در مشهد اغلب کوچک‌ترین مغازه‌ای که برای اجاره پیدا می‌شود ۹ متر وسعت دارد و چندان خبری از مغازه‌های خیلی نقلی نیست. اگر بخواهید یک مغازه ۹ متری در بلوار طوس اجاره کنید که همین امسال ساخته شده و یک اتاق کوچک هم دارد، به ۱۰ میلیون پول‌پیش و ماهی پنج میلیون تومان برای اجاره نیاز دارید. مغازه دزدگیر و دوربین هم دارد و در حال حاضر به‌عنوان خدمات کامپیوتری فعالیت می‌کند.

در بین آگهی‌ها مغازه‌ای ۱۰ متری در بلوار امام خمینی وجود دارد که سال ۱۳۷۵ ساخته شده و پول‌پیش مورد نیاز برای آن ۳۰ میلیون است. برای اینکه بتوانید کسب‌وکار خود را در آنجا راه بیندازید باید ماهی سه میلیون هم به حساب صاحب ملک واریز کنید. دکور این مغازه ام‌دی‌اف است و دوربین مداربسته و شیرآب و برق دارد. در خیابان سیدی مغازه ۹ متری ساخت ۱۳ سال قبل ۶۰ میلیون رهن داده می‌شود. این مغازه در خیابان اصلی قرار گرفته و در دید است و برق هم دارد.

گزینه دیگر واحدی تجاری به وسعت هفت متر است که سال ۱۳۹۰ ساخته شده و اجاره ماهانه آن ۱۵ میلیون تومان است. برای این مغازه که در خیابان سعدی قرار گرفته و دکور و ویترین دارد و مناسب موبایل فروشی است، پول‌پیشی در نظر نگرفته‌اند. یک مغازه پنج متری در حوالی حرم امام رضا با ودیعه ۱۰ میلیونی و اجاره یک و نیم میلیونی آگهی شده که مناسب فروش بدلیجات است. یک مغازه ۹ متری در ستاری با قیمت ۵۰ میلیون پول پیش و ماهانه پنج میلیون اجاره داده می‌شود که سال ۱۳۹۷ ساخته شده و دکوربندی شده است. این گزینه بیشتر به‌درد بازکردن الکتریکی می‌خورد.

اصفهان؛ ودیعه از ۱۰ میلیون

در خیابان اوحدی اصفهان یک مغازه هفت متری که سال ۱۳۷۲ ساخته شده با ۲۵ میلیون ودیعه و ماهی دو و نیم میلیون، اجاره داده می‌شود. این مغازه شیشه سکوریت و در کشویی دارد و آب و برق آن مشترک است. مغازه‌ای شش متری در نزدیکی جلفا آگهی شده که ۹ سال از زمان ساختش می‌گذرد. برای اینکه بتوانید کاسبی خود را در این مغازه راه بیندازید باید ۴۰ میلیون تومان پول‌پیش بدهید و از پس اجاره پنج میلیون تومانی آن بربیایید. این مغازه اشتراک برق هم دارد، اما قفسه‌بندی در آن انجام نشده.

مغازه‌ای هشت متری در نقش‌جهان وجود دارد که برای اجاره آن باید ۵۰ میلیون ودیعه بدهید و ماهی سه میلیون هم بپردازید. این گزینه قبل از سال ۷۰ ساخته شده و اشتراک برق و تلفن دارد. در خیابان زینبیه برای اجاره واحد تجاری پنج متری باید ماهی یک میلیون تومان پول بدهید. میزان پول‌پیش آن ۲۰ میلیون تومان است. این واحد دارای آب، برق و تلفن است. در خیابان خواجو مغازه‌ای سه متری ۱۰ میلیون پول پیش و ماهی یک میلیون اجاره دارد.

این مغازه سال ۱۳۷۰ ساخته شده و جهت فروش لوام آرایش مناسب است و از اشتراک برق و قفسه‌بندی بهره‌مند شده. برای اینکه بخواهید در یک مغازه هشت متری در بلوار ربات کار خود را شروع کنید به ۵۰ میلیون تومان جهت ودیعه نیاز دارید و باید از پس اجاره چهار میلیون تومانی بر بیایید. مغازه رگال‌خور است و قفسه‌های آن از نوع ام‌دی‌اف هستند. ویترین آن بزرگ و دو طبقه است و در برقی، اسپیلت و تلفن دارد.

شیراز؛ ودیعه از ۱۵ میلیون

اجاره یک باب مغازه در عفیف‌آباد شیراز که هشت متر وسعت دارد و در سال ۱۳۸۶ ساخته شده، ۵۰ میلیون پول‌پیش و ماهی ۱۶ میلیون تومان بابت اجاره نیاز دارد. این مغازه در طبقه زیرزمین پاساژ فروش طلا و جواهر قرار گرفته و به‌درد کسانی می‌خورد که بخواهند طلا‌فروشی بزنند. ملک تجاری که در موردش صحبت می‌کنیم قفسه‌بندی شده و برق و دوربین دارد. مغازه‌ای هفت متری که سال ۱۳۹۶ ساخته شده ماهی دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اجاره دارد و برای پرداخت ودیعه آن باید ۴۰ میلیون تومان پول جور کنید.

این مغازه در طبقه اول مجتمع خلیج‌فارس قرار گرفته و سیستم تهویه مناسب و نورپردازی دارد و برای فروش بدلیجات و لوازم آرایش مناسب است. فروشنده گفته که فروشگاه مشتری خودش را دارد و در دید قرار گرفته است. دیگر گفتن ندارد که این واحد تجاری قفسه‌بندی شده و ویترینش هم آماده است و از برق و تلفن بهره برده است. اگر بخواهید مغازه‌ای سه متری اجاره کنید و در آن لوازم ورزشی بفروشید، باید ۳۰ میلیون ودیعه بدهید و ماهی شش میلیون اجاره پرداخت کنید.

این مغازه در خیابان ارم قرار گرفته و سال ۱۴۰۱ ساخته شده است و برق و قفسه‌بندی دارد. برای راه‌اندازی کسب و کار در مغازه‌ای شش متری ساخت سال ۱۳۹۰ باید ۱۵ میلیون تومان پول بدهید و ماهی دو میلیون اجاره بپردازید. این مغازه در پانصد دستگاه ساخته شده و تلفن و برق دارد. برای اجاره یک زیر‌پله چهارمتری باید ماهی دو میلیون بدهید. این مغازه نقلی در شهرک آرین قرار گرفته و به ۱۵ میلیون تومان جهت پول‌پیش نیاز دارد.

تبریز؛ ودیعه از ۱۰ میلیون

مغازه‌ای هفت متری در خیابان ثقه‌الاسلام که سال ۱۳۹۴ ساخته شده به ۱۰ میلیون تومان پول‌پیش نیاز دارد و اجاره آن یک میلیون تومان است. کف و دیوار‌های این مغازه سرامیک است و برق مستقل و گاز مشترک دارد. این مغازه فاقد آب و فاضلاب است و شیشه سکوریت دارد. اگر بخواهید در بازار تبریز مغازه هفت متری اجاره کنید که سال ۱۳۸۶ ساخته شده باید ۲۵ میلیون پول‌پیش بدهید و از پس اجاره ماهی چهار میلیون تومانی آن بربیایید. این مغازه در دور میدان قرار گرفته و دید بسیار خوبی دارد و قفسه‌بندی شده است.

بد نیست بگوییم که این مغازه اشتراک برق و گاز و آب دارد و از سرویس بهداشتی هم بهره برده است. در خیابان شریعتی جنوبی مغازه‌ای هشت متری آگهی شده که ۱۱ سال از زمان ساخت آن می‌گذرد. این مغازه در پاساژ ارک و در طبقه اول قرار گرفته است. واحد تجاری که در موردش صحبت می‌کنیم؛ مناسب باز کردن لباس یا موبایل‌فروشی است و شوفاژ و برق و تلفن دارد و وجود سرویس بهداشتی در داخل پاساژ را هم می‌توان از مزایای آن دانست.

در بلوار مطهری با ۲۰ میلیون ودیعه و ماهی سه و نیم میلیون تومان اجاره می‌توانید یک باب مغازه شش متری اجاره کنید که در پاساژ غزال قرار گرفته و به کولر، آب و گاز مجهز است. این مغازه پاخور خوبی دارد و طبقه‌بندی مناسب برای باز کردن فروشگاه در آن دیده می‌شود. مغازه‌ای چهار متری که سال ۱۳۷۱ ساخته شده و در بازار قرار گرفته است، با ۶۰ میلیون پول‌پیش و ماهی شش میلیون اجاره در دسترس است. این مغازه به‌درد کسانی می‌خورد که قصد بازکردن طلافروشی دارند و در طبقه زیرهمکف قرار گرفته است.

اهواز؛ ودیعه از ۱۰ میلیون

یک زیر پله هشت متری در خیابان مسلم با ۱۰ میلیون پول‌پیش اجاره داده می‌شود. برای اینکه بتوانید این مغازه را داشته باشید باید ماهی سه میلیون تومان اجاره بپردازید. مالک این ملک تجاری گفته که مغازه مناسب برای راه‌اندازی هر نوع کاری است. اما به‌هر‌حال در آن خبری از قفسه‌بندی نیست و تنها مزیتش داشتن برق است. اگر بخواهید زیر‌پله سه متری در زیتون اجاره کنید، باید ماهی چهار میلیون پول بدهید. البته ودیعه چنین ملکی که سال ۱۳۹۰ ساخته شده ۳۰ میلیون تومان است.

این مغازه به‌درد مشاغلی، چون کلیدسازی، فروش یا تعمیرات موبایل و… می‌خورد و برق دارد و در بین فروشگاه‌های دیگر قرار گرفته است. برای اینکه بتوانید در خیابان امام خمینی یک شش متری که ۱۱ سال قبل ساخته شده را اجاره کنید باید ۵۰ میلیون تومان پول‌پیش بدهید و ماهی دو میلیون و ۵۰۰ به حساب صاحب ملک واریز کنید. این مغازه در طبقه همکف پاساژ منتظرالمهدی قرار گرفته و پاخور خوبی دارد. در خیابان طالقانی با پرداخت ۱۵ میلیون پیش و ماهی سه میلیون اجاره می‌توانید کار خود را در مغازه‌ای پنج متری شروع کنید.

این ملک چهار سال قبل ساخته شده و جز برق چیز دیگری ندارد. اجاره مغازه‌ای هفت متری در نادری که سال ۱۳۸۶ ساخته شده به ۲۰ میلیون تومان پول پیش و ماهی دو و نیم میلیون تومان اجاره نیاز دارد. مغازه در داخل پاساژ و طبقه زیر زمین قرار گرفته است. گزینه آخری که در بین آگهی‌های مغازه‌های نقلی در اهواز به آن برخوردیم هشت متر است و ماهی دو میلیون اجاره دارد. میزان ودیعه برای این مغازه ۳۰ میلیون تومان تعیین شده و بیشتر به‌درد باز کردن موبایل‌فروشی می‌خورد.

منبع: روزنامه هفت صبح

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید