شخصیت شناسی با نوع پیامهایی که ارسال میکنید!
سندرم آخرین متن آنلاین، نیاز اجباری یک فرد را برای ارسال آخرین پیام در یک مکالمه صرف نظر از اینکه آیا چیزی به آن اضافه میکند یا نه را توصیف میکند. از طرف دیگر، بسیاری بر این باورند که وادار کردن طرف مقابل برای پایان دادن به مکالمه، شما را در موقعیتی قدرت قرار میدهد، چراکه دیگر منتظر پاسخ نیستید.
فرانچسکا، ساکن ایالات متحده و اصالتاً اهل رومانی است. او روانشناسی را در دانشگاه لندن خوانده است و به دلیل به اشتراک گذاشتن نکات روانشناسی با ۱.۲ میلیون دنبال کننده خود در تیک تاک، شهرتی به دست آورده است.
او در جدیدترین ویدیوی خود به مخاطبانش توضیح داد که سه پیام متنی رایج آنها، در مورد شخصیتشان چه میگویند.
۱. اگر همیشه تمام کننده مکالمه هستید
فرانچسکا توضیح داد که همیشه تمام کردن یک مکالمه، حتی اگر فقط با یک ایموجی یا یک قلب عاشقانه باشد، نشان دهنده ترس از رها شدن است. اگر همیشه به هر چیزی که طرف مقابل میگوید پاسخ میدهید، احتمالاً نسبت به اطرافیانتان بیش از حد حساس هستید.
سندرم آخرین متن آنلاین، نیاز اجباری یک فرد را برای ارسال آخرین پیام در یک مکالمه صرف نظر از اینکه آیا چیزی به آن اضافه میکند یا نه را توصیف میکند. از طرف دیگر، بسیاری بر این باورند که وادار کردن طرف مقابل برای پایان دادن به مکالمه، شما را در موقعیتی قدرت قرار میدهد، چراکه دیگر منتظر پاسخ نیستید.
۲. اگر استفاده از چند پیام کوتاه را به نوشتن پاراگراف ترجیح میدهید
افرادی که ترجیح میدهند مجموعهای از پیامهای کوتاه ارسال کنند، دامنه توجه کمی دارند و تمرکزشان کم است.
البته پیشنهاد میشود که پیامهای متنی خیلی طولانی نباشند. در حالت ایدهآل، بهتر است طول پیام هایتان را تقریباً به اندازه یک توییت نگه دارید. ارسال متنهای طولانی میتواند برای پیام گیرنده آزاردهنده باشد، به خصوص اگر آنها در محل کار خود یا در حال تکمیل یک پروژه هستند. اگرچه ارسال چندین پیام کوتاه میتواند نشانه بی ادبی یا بی توجهی به وقت گیرنده تلقی شود.
۳. اگر از ایموجی استفاده میکنید
فرانچسکا توضیح داد افرادی که در هنگام ارسال پیامک به شکل قابل توجهی به ایموجیها اعتماد میکنند، برونگرا هستند. ایموجی ها، حس افراد را بهتر نشان میدهند، به خصوص زمانی که استفاده از آنها با پیام متنی مورد نظر مطابقت داشته باشد.
منبع: روزیاتو