پشیمانی ثروت‌مندترین فوتبالیست جهان!

پشیمانی ثروت‌مندترین فوتبالیست جهان!

فوتبالیستی که از کریستیانو رونالدو ثروتمندتر است از بزرگترین پشیمانی دوران حرفه‌ای فوتبال خود صحبت کرد.

کد خبر : ۱۱۷۷۸۱
بازدید : ۵۴۲

بازیکنی که به عنوان ثروتمندترین فوتبالیست جهان لقب گرفته است، صراحتاً بزرگترین پشیمانی دوران حرفه‌ای خود را بیان کرده است.

فائق بلقیه بازیکن سابق تیم جوانان لسترسیتی و چلسی ثروتمندترین مرد فوتبال جهان است. این هافبک ۲۴ ساله از اعضای خاندان سلطنتی حاکم برونئی و برادرزاده سلطان برونئی حسن البلقیه است که گفته می‌شود ثروتی بالغ بر ۲۰ میلیارد پوند دارد.

این فوتبالیست با وجود ثروت باورنکردنی خانواده‌اش و فرصت حضور در آکادمی جوانان باشگاه‌های لیگ برتری چلسی و لسترسیتی در دوران فوتبال خود تصمیم‌های اشتباه گرفت.

پس از اینکه بلقیه نتوانست به تیم بزرگسالان لستر راه یابد، در سال ۲۰۲۰ باشگاه را ترک کرد و برای تیم پرتغالی ماریتیمو B و تیم تایلندی چونبوری بازی کرده است، اما بازیکن چونبوری که زمانی کاپیتان تیم ملی برونئی بود عنوان کرد که از انتقال خود به ماریتیمو پشیمان است.

او در صحبت‌هایی گفت: بعد از لستر سه، چهار پیشنهاد داشتم. ماریتیمو به من گفت: تو در این تیم آینده داری و من هم گفتم که هدفم این است که بازی کنم و برای تیم به میدان بروم. بدیهی است که این اتفاق برخلاف چیزی که صحبت شد رخ داد و من بازی نکردم. من قطعا از رفتن به ماریتیمو پشیمان هستم، چون افراد حاضر در این تیم با من صادق نبودند.

او تا سال ۲۰۲۴ با تیم چونبوری قرارداد دارد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید