بلیت ۲۷ میلیاردی برای دیدن تقابل رونالدو و مسی!

بلیت ۲۷ میلیاردی برای دیدن تقابل رونالدو و مسی!

 قیمت یک قطعه بلیت دیدار منتخب الهلال و النصر برابر پاریس سن ژرمن، به ۲۷ میلیارد تومان رسیده است.

کد خبر : ۱۱۷۹۲۹
بازدید : ۶۸۰

منتخب بازیکنان الهلال و النصر و پاریس سن ژرمن، قرار است که در تاریخ ۲۹ دی و در ریاض به مصاف هم بروند. این مسابقه با عنوان «جام فصل ریاض» و در استادیوم ملک فهد برگزار می‌شود.

برای این مسابقه، یک بلیت با عنوان «فراتر از خیال» در نظر گرفته شده است که ویژگی‌های منحصربفردی و بسیار خاصی دارد. این بلیت با قیمت یک میلیون ریال سعودی به مزایده گذاشته شد که تاکنون به ۲.۵ میلیون ریال سعودی (بیش از ۲۷ میلیارد تومان) رسیده و قرار است به امور خیریه اهدا شود.

ترکی آل شیخ، رئیس هیئت مدیره اداره کل سرگرمی‌های عربستان از طریق حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی درباره این بلیت ویژه گفت: این بلیت دارای مزایای زیادی است. از جمله اینکه شخص برنده، در مراسم اهدای جام و تجلیل از تیم برنده شرکت خواهد کرد و حتی قادر به حضور در رختکن تیم‌ها خواهد بود.

از روز گذشته، سامانه فروش بلیت‌های دیدار میان منتخب الهلال و النصر و پاریس سن ژرمن آغاز شد که بیش از ۲ میلیون درخواست برای آن به ثبت رسیده است. از سوی دیگر، باشگاه پاریس سن ژرمن فرانسه اعلام کرد که این تیم با حضور لیونل مسی در مسابقه جام فصل ریاض شرکت خواهد کرد. همه نگاه‌ها معطوف به رویارویی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی خواهد بود.

منبع: ورزش سه

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید