جزئیات قیمت مدل‌های مختلف گلکسی S23

جزئیات قیمت مدل‌های مختلف گلکسی S23

ارزان‌ترین گوشی این خانواده ۷۹۹ دلار قیمت خواهد داشت و گران‌ترین عضو هم با ۱۴۹۹ دلار روانه بازار خواهد شد. همچنین این منبع مدعی شده است که مدل استاندارد از وای‌فای ۶ پشتیبانی می‌کند، در حالی که مدل‌های پلاس و اولترا قادر به پشتیبانی از وای‌فای ۷ خواهند بود.

کد خبر : ۱۱۸۴۱۹
بازدید : ۸۶۰۹

سامسونگ ۱۲ بهمن‌ماه از سری گلکسی S۲۳ رونمایی می‌کند، بااین‌حال همچنان شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات درباره آن‌ها هستیم. حالا جدیدترین اطلاعات، قیمت نسخه‌های مختلف گوشی‌های سری گلکسی S۲۳ را برملا می‌کند.

تا به امروز شاهد انتشار گزارش‌های زیادی درباره نسل بعدی پرچمدار‌های سامسونگ بوده‌ایم، بنابراین با طراحی، مشخصات فنی و قابلیت‌های آن‌ها آشنایی داریم. اما حالا منبعی در توییتر به نام «RGcloudS»، قیمت این گوشی‌ها را افشا کرده است.

قیمت احتمالی سری گلکسی S۲۳

به گفته این منبع، ارزان‌ترین گوشی این خانواده ۷۹۹ دلار قیمت خواهد داشت و گران‌ترین عضو هم با ۱۴۹۹ دلار روانه بازار خواهد شد. همچنین این منبع مدعی شده است که مدل استاندارد از وای‌فای ۶ پشتیبانی می‌کند، در حالی که مدل‌های پلاس و اولترا قادر به پشتیبانی از وای‌فای ۷ خواهند بود.

گلکسی S۲۳ با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۷۹۹ دلار

گلکسی S۲۳ با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۸۴۹ دلار

گلکسی S۲۳ پلاس با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۹۹۹ دلار

گلکسی S۲۳ با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۱۰۴۹ دلار

گلکسی S۲۳ با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۱۲۴۹ دلار

گلکسی S۲۳ با ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی: ۱۳۴۹ دلار

گلکسی S۲۳ با ۸ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی: ۱۴۹۹ دلار

یکی از مواردی که در روز‌های اخیر منابع مختلف درباره آن اختلاف‌نظر داشته‌اند، میزان حافظه داخلی پایه پرچمدار‌های جدید سامسونگ است. برخی منابع از حذف نسخه ۱۲۸ گیگابایتی خبر می‌دهند و تعدادی از آن‌ها می‌گویند این نسخه در برخی کشور‌ها عرضه می‌شود. حالا هم در لیست قیمت، شاهد قرارگیری نسخه ۱۲۸ گیگابایتی هستیم؛ بنابراین دقیقاً نمی‌دانیم سامسونگ چه برنامه‌ای دارد.

منبع: دیجیاتو

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید