اقدام جنجالی پدر و مادر پیکه علیه شکیرا

اقدام جنجالی پدر و مادر پیکه علیه شکیرا

پدر پیکه، خوان از پسرش در برابر آهنگ شکیرا حمایت کرد. او عکس پروفایل واتس اپ خود را با عکسی از فیلم «با گرگ‌ها می‌رقصد» تغییر داده است. منظور پدر پیکه از این عکس (با گرگ‌ها می‌رقصد)، اشاره آشکار به شکیرا است.

کد خبر : ۱۱۸۷۵۲
بازدید : ۵۰۸

پدر و مادر کاپیتان سابق بارسلونا از پسرشان در ماجرای جدایی از شکیرا حمایت کردند.

بعد از انتشار آهنگ جنجالی شکیرا که در آن به صورت مستقیم به پیکه و نامزد جدیدش کلارا اشاره شده، موجی از واکنش‌های مختلف را در رسانه‌های اجتماعی شاهد هستیم. اگرچه گروه گسترده‌ای از کاربران، بابت این آهنگ از شکیرا حمایت کرده اند، اما این اقدام، منتقدانی هم دارد.

در شرایطی که پیکه ترجیح داده با کنایه و به صورت غیرمستقیم به این آهنگ واکنش نشان دهد؛ حامیان او در انتقاد از شکیرا معتقدند که این خواننده هنوز نتوانسته با جدایی از پیکه کنار بیاید و این موضوع آسیب زیادی به او زده است.

پدر پیکه، خوان هم در این هیاهو، ساکت نبود و از پسرش در برابر آهنگ شکیرا حمایت کرد. او عکس پروفایل واتس اپ خود را با عکسی از فیلم «با گرگ‌ها می‌رقصد» تغییر داده است. منظور پدر پیکه از این عکس (با گرگ‌ها می‌رقصد)، اشاره آشکار به شکیرا است.

مادر پیکه هم بعد از واکنش‌های منفی بسیاری که نسبت به آهنگ اخیر شکیرا به وجود آمد، لایک خود را از زیر پست مربوط به تبلیغات این آهنگ در صفحه همسر سابق پسرش حذف کرد.

منبع: ورزش سه

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید