شرایط فروش پیکاپ فوتون ایران خودرو دیزل؛ ویژه بهمن ۱۴۰۱

شرایط فروش پیکاپ فوتون ایران خودرو دیزل؛ ویژه بهمن ۱۴۰۱

براساس اطلاعیه شرکت ایران خودرو دیزل، روز شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ اولین دور عرضه خودرو پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک آغاز خواهد شد.

کد خبر : ۱۱۸۹۴۶
بازدید : ۱۹۹۳۶

فوتون تونلند تولیدی در داخل کشور حاصل همکاری مشترک ایران خودرو دیزل با کمپانی چینی فوتون است و بیشتر آن را به پیکاپ ایران خودرو دیزل می‌شناسند. بر‌اساس آخرین گزارش‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، پیکاپ تونلند باکیفیت‌ترین پیکاپ تولیدی کشور بوده که در نسخه بنزینی داراى موتور ۲.۳ لیترى است و ۱۳۰ اسب بخار قدرت و نیز ۲۱۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند و یکی از پرقدرت‌ترین پیکاپ تولیدی کشور محسوب می‌شود.

از مهم‌ترین تغییرات نسل جدید پیکاپ تونلند می‌توان به افزایش قدرت موتور نسبت به نمونه‌های قبلی، بهبود طراحی داخلی نسبت به مدل قبلی و همچنین برخورداری از استاندارد آلایندگی یورو ۵ مجهز به فیلتر دوده DPF، در راستای حفظ محیط‌زیست اشاره کرد. در‌خصوص طراحی ظاهری و اتاق نیز خودرویی به‌روز و مدرن به‌نظر می‌رسد؛ همچنین این مدل دارای کیفیت ساخت نسبتاً خوبی است.

در ادامه با ما همراه باید تا نگاهی داشته باشیم بر آخرین شرایط فروش و تغییرات قیمتی پیکاپ فوتون ایران خودرو.

براساس اطلاعیه شرکت ایران خودرو دیزل، روز شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ اولین دور عرضه خودرو پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک آغاز خواهد شد.

پس از رونمایی از محصول پیکاپ فوتون اتوماتیک بنزینی در ماه گذشته، شرکت ایران خودرو دیزل از روز شنبه هفته آینده اولین مرحله فروش این محصول خود را آغاز خواهد کرد و متقاضیان از ساعت ۱۰ می‌توانند از طریق وب‌سایت این شرکت اقدام به خرید نمایند.

در این طرح فروش، محصول پیکاپ فوتون اتوماتیک بنزینی در رنگ‌های سفید و مشکی و با قیمت قطعی عرضه می‌شود و تحویل خودرو اسفند‌ماه خواهد بود.

شرایط فروش پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک

- در این طرح هر شخص حقیقی (کد ملی) تنها می‌تواند برای خرید یک خودرو اقدام نماید.

- کسانی که پیش از این و طی یک سال گذشته اقدام به خرید محصولات پیکاپ شرکت ایران خودرو دیزل نموده‌اند، امکان خرید مجدد را ندارند.

- حداقل داشتن ۱۸ سال سن و همچنین گواهینامه رانندگی برای خریداران الزامی است.

منبع: دیجیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید