بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ لنوو

بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ لنوو

لنوو لپ تاپ‌های گیمینگ خود را سالیانه به بازار معرفی می‌کند و در هر بازه زمانی نیز این تولیدات مورد توجه بسیاری از افراد قرار می‌گیرد. اینکه کدام لپ تاپ بهترین گزینه برای خرید است، کاملا به شرایط هر فرد بستگی دارد. شما باید مشخص کنید که چه انتظاری از لپ تاپ دارید و همچنین با مشخص کردن بودجه خود، بهترین انتخاب ممکن را برای خودتان انجام دهید.

کد خبر : ۱۱۹۴۱۱
بازدید : ۳۵۹۸

لنوو از برندهای مطرح و پیشگام در تولید انواع لپ تاپ است؛ یکی از انواع لپ تاپ که مورد توجه دسته بزرگی از افراد نیز قرار می‌گیرد، لپ تاپ گیمینگ است. این لپ تاپ‌ها به دلیل مشخصات سخت افزاری و البته ظاهری بسیار خاص، همواره مشتریان زیادی را داشته‌‌اند و به همین دلیل نیز برندهای مختلف از جمله لنوو نگاهی ویژه به تولید چنین محصولاتی دارند.

در ادامه نگاهی به بهترین لپ تاپ‌ های گیمینگ لنوو خواهیم داشت؛ بنابراین اگر قصد خرید لپ تاپ گیمینگ را دارید، مطلب پیش‌رو را از دست ندهید.

آشنایی با بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو

لنوو لپ تاپ‌های گیمینگ خود را سالیانه به بازار معرفی می‌کند و در هر بازه زمانی نیز این تولیدات مورد توجه بسیاری از افراد قرار می‌گیرد. اینکه کدام لپ تاپ بهترین گزینه برای خرید است، کاملا به شرایط هر فرد بستگی دارد. شما باید مشخص کنید که چه انتظاری از لپ تاپ دارید و همچنین با مشخص کردن بودجه خود، بهترین انتخاب ممکن را برای خودتان انجام دهید.

در ادامه لیست بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو آورده شده است که می‌توانید با نگاه به آن‌ها گزینه مد نظرتان را انتخاب کنید. همچنین برای بررسی مدل‌های بیشتر از برندهای دیگر به وب سایت زومیت مراجعه کنید.

بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ لنوو

بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو


لپ تاپ گیمینگ لنوو لیجن 7 مدل Lenovo Legion 7 Y9000K Corei9 12900HX RTX3080Ti 175W 32G 1T 2022

اگر قیمت لپ تاپ برایتان اهمیت ندارد، بدون تردید این مدل لپ تاپ لنوو در بالای لیست بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو قرار می‌گیرد. نمایشگر 16 اینچی بزرگ این لپ تاپ با امکانات بسیار خوبی همچون رزولوشن 2.5K و نرخ نوسازی 165 هرتز کاملا مناسب گیمینگ است. بدنه محکم و زیبای این محصول نیز ویژگی دیگری است که جلب توجه می‌کند.

در بخش پردازنده اصلی از پردازنده CORE I9 12900HX استفاده شده است که قدرت و سرعت واقعی را برایتان به ارمغان می‌آورد. در بخش پردازنده گرافیکی نیز پردازنده RTX 3080 TI به کار رفته که می‌تواند به راحتی شما را به هر آنچه که می‌خواهید برساند.

رم 32 گیگابایتی در کنار امکانات دیگری مثل سیستم خنک‌کاری قدرتمند، دکمه‌های مخصوص بازی با فشار‌های متغیر، نورپردازی‌های جذاب و... باعث محبوبیت بالای این تولید جدید لنوو شده‌اند.

لپ تاپ گیمینگ لنوو لیجن 7 مدل Lenovo Legion 7 R9000K Ryzen 7 6800H RX6850XT 12G 140W 32G 1T 2022

از دیگر لپ تاپ‌های بسیار قدرتمند و البته گران‌قیمت برند لنوو باید به این مدل نیز اشاره کنیم. این لپ تاپ نیز دارای نمایشگر بزرگ 16 اینچی با رزولوشن 2.5K و نرخ نوسازی 165 هرتز است که سرعت بسیار بالایی را در اختیارتان قرار می‌دهد. پردازنده اصلی در این مدل از AMD انتخاب شده و مدل آن نیز RYZEN 7 6800H است.

گرافیک لپ تاپ گیمینگ لنوو در این مدل نیز AMD RADEON RX6850XT است که قدرت و سرعت بسیار بالای این لپ تاپ نشان می‌دهد. هارد با ظرفیت 1 ترابایت از نوع SSD، وب‌کم باکیفیت، دکمه‌های مخصوص با فشارهای مختلف مخصوص بازی، 32 گیگابایت رم و نورپردازی و طراحی بسیار زیبا از امکانات دیگر این محصول به شمار می‌روند.

بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ لنوو
لپ تاپ های گیمینگ از لنوو

لپ تاپ گیمینگ لنوو لیجن 5 پرو مدل Lenovo Legion 5 Pro Y9000P 12700H RTX3070Ti 150W 2022

لپ تاپ لنوو لیجن 5 پرو در این سری نیز از بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو به شمار می‌رود. این مدل مجهز به نمایشگر 16 اینچ با کیفیت 2.5K و نرخ نوسازی 165 هرتز است که از تکنولوژی‌های خوبی نیز پشتیبانی می‌کند. در بخش پردازنده اصلی از پردازنده CORE I7 12700H استفاده شده است و همچنین گرافیک این مدل نیز RTX 3070TI است. رم 16 گیگابایتی، وب‌کم، کیبورد با نور زمینه و پشتیبانی از پورت‌های مختلف از دیگر ویژگی‌های این کانفیگ از لیجن 5 پرو است.

لپ تاپ LENOVO IDEAPAD GAMING 3 - DA - ONYX BLACK

یکی دیگر از لپ تاپ‌های گیمینگ قدرتمند برند لنوو ، همین مدل لپ تاپ است. این محصول که قیمت به مراتب مناسب‌تری نسبت به سری لیجن دارد، می‌تواند گزینه خرید ایده‌آلی باشد. گفتنی است برای مشاهده کامل قیمت لپ تاپ لنوو می‌توانید به صفحه اصلی زومیت و بخش لپ تاپ‌ها مراجعه کنید و انتخاب دقیق‌تری داشته باشید.

اما این محصول دارای نمایشگر 15.6 اینچی با کیفیت فول اچ دی است که نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه می‌کند. همچنین پردازنده اصلی آن CORE I7 12650H بوده که عملکرد رضایت‌بخشی را نشان می‌دهد. گرافیک این مدل RTX 3060 در نظر گرفته شده که برای کارهای نیمه‌سنگین کاملا جوابگو است. 16 گیگابایت رم در کنار کیفیت ساخت بالا و 1 ترابایت هارد از نوع SSD از دیگر امکانات لپ تاپ موجود هستند.

لپ تاپ گیمینگ لنوو لیجن 7 اسلیم مدل Lenovo Legion 7 Slim Y9000X 12700H RTX3070 100W 2.5K 165Hz 2022

آخرین لپ تاپی که در این لیست قرار می‌گیرد، این مدل از لیجن 7 است. لیجن 7 اسلیم دارای نمایشگر 16 اینچ با رزولوشن 2.5K و نرخ نوسازی 165 هرتز است. همچنین از مشخصات سخت افزاری آن باید به پردازنده CORE I7 12700H و گرافیک RTX 3070 اشاره کنیم. این محصول 16 گیگابایت رم و سیستم خنک‌کاری بسیار پیشرفته نیز دارد. 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

جمع‌بندی

بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو در این مطلب مورد بررسی قرار گرفتند. البته محصولات باکیفیت و قدرتمند دیگری نیز توسط این برند تولید شده‌اند که برای مشاهده کامل آن‌ها وب سایت زومیت بهترین مرجع خواهد بود.

شما با بررسی نیازهای خود و مشخصات دستگاه‌های مختلف، باید بهترین انتخاب را متناسب با شرایطتان داشته باشید. بنابراین پیش از خرید حتما گزینه‌های مختلفی را مورد بررسی قرار دهید و با دیدی کاملا باز به سراغ سری جذاب و هیجان‌انگیز گیمینگ بروید.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید