(تصاویر) BAC X۳ بم خودرو؛ هاچ بک‌کراس ۷۰۰ میلیون تومانی

(تصاویر) BAC X۳ بم خودرو؛ هاچ بک‌کراس ۷۰۰ میلیون تومانی

بک ایکس ۳ در رده ابعادی پژو ۲۰۷ قرار می‌گیرد و مجهز به موتور ۱.۵ لیتری و گیربکس CVT است.

کد خبر : ۱۱۹۶۰۴
بازدید : ۸۷۸۶

طی چند روز گذشته، نمایشگاه خودروی کرمان میزبان فعالین صنعت خودروسازی و مشتریان این شهر تاریخی بود. استان کرمان این روز‌ها به جهت حضور دو خودروساز شاخص گروه خودروسازی کرمان و مدیران خودرو در شهر جدید بم، به‌عنوان دومین قطب صنعت خودروسازی کشور پس از جاده مخصوص قلمداد می‌شود و از این جهت دارای اهمیت ویژه‌ای برای دو خودروساز مذکور است. در همین راستا نیز هر دو شرکت سعی کرده بودند تا با دست پر در این نمایشگاه حاضر شوند.

BAC X۳ بم خودرو

در این میان، بم خودرو با نمایش BAC X۳ برای نخستین‌بار، پیش‌نمایشی از محصول تازه خود در سال ۱۴۰۲ را ارائه داده بود. هاچ‌بک کراسی که یکی از محصولات اقتصادی چری محسوب می‌شود و قرار است در بهار سال آینده با قیمتی در حدود ۷۰۰ میلیون تومان (با نرخ دلار نیمایی ۲۸۵۰۰ تومانی) راهی بازار کشور شود.

BAC X۳ بم خودرو

علی‌رغم غیبت بخش سواری ایران‌خودرو و سایپا، گروه خودروسازی بهمن و گروه خودروسازی فردا در کنار زامیاد و چند شرکت تجاری‌ساز، دیگر شرکت‌کنندگان این نمایشگاه جمع‌وجور بودند.

BAC X۳ بم خودرو

کابین بک ایکس ۳ کرمان موتور

بک ایکس ۳ از نظر ابعاد بدنه در رده خودرو‌هایی نظیر پژو ۲۰۷ قرار می‌گیرد و یک هاچ‌بک شهری با موتور ۱.۵ لیتری اتمسفریک (فاقد توربو) و گیربکس CVT است؛ هرچند که به سبب طراحی مناسب، فضای سرنشینان عقب نسبت به ۲۰۷ بزرگ‌تر است و ایکس ۳ علی‌رغم ابعاد جمع‌وجورش، یک گزینه نسبتاً مناسب برای تردد روزمره به‌نظر می‌رسد.

نمایش BAC X۳ بم خودرو

بک ایکس ۳ زیرمجموعه جیلی محسوب می‌شود و انتظار می‌رود که از نظر کیفی در شرایط مناسبی قرار داشته باشد، بااین‌حال تیراژ تولید این خودرو می‌تواند پارامتر بسیار تعیین‌کننده‌ای در زمینه ارزش خرید آن تلقی شود؛ به‌خصوص که در این بخش از بازار خودرو‌های دیگری نیز مانند جک اس ۳ و ام‌وی‌ام ایکس ۲۲ و راین ار ۳ حضور دارند و تا زمان عرضه ایکس ۳ به بازار، احتمال دارد افزایش قیمت بیشتری نیز گریبان این هاچ‌بک جمع‌وجور را بگیرد.

مشخصات فنی

مشخصات و آپشن‌های بک ایکس ۳ کرمان موتور / بم خودرو

موتور BAC X۳ بم خودرو

موتور بک ایکس ۳ بم خودرو

اولین نمایش BAC X۳ بم خودرو؛ ۷۰۰ میلیون تومان برای یک هاچ‌بک کراس

جک اس ۳ از نظر ابعاد بدنه نسبت به بک ایکس ۳ بزرگ‌تر است؛ اما هر دو خودرو در رده قیمتی نزدیک به یک‌دیگر عرضه خواهند شد.

منبع: دیجیاتو

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید