مدیرعامل پرسپولیس: نمی‌توانیم شب‌ها VAR را با خودمان به خانه ببریم!

مدیرعامل پرسپولیس: نمی‌توانیم شب‌ها VAR را با خودمان به خانه ببریم!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خواستار تعیین و تکلیف در خصوص چگونگی خریداری سیستم کمک داور ویدئویی شد.

کد خبر : ۱۲۰۴۱۹
بازدید : ۳۶۸

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جلسه با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای فراکسیون ورزش گفت: می‌گویند وی‌ای آر آمده، اما هنوز معلوم نشده متولی این سیستم چه کسی است؟ فدراسیون بیاورد یا خود باشگاه و حتی شرکت تجهیز که استادیوم آزادی زیر نظر آن‌هاست؛ شاید هم باید وزارت ورزش آن را وارد کند. می‌گویند اول وجود، بعدا سجود. اول این را بگویید که چه کسی متولی آوردن وی‌ای آر است، تقبل هزینه آن بر عهده چه کسی، بعد از آن صحبت کنیم که چه زمانی و چگونه آورده شود.

او در ادامه گفت: در جلسه‌ای که خدمت آقای وزیر بودیم، آقای تاج و شرکت تجهیز حضور داشتند و پیرامون این قضیه بحث شد که چگونه می‌شود باشگاه استقلال و پرسپولیس که اجاره به استادیوم آزادی می‌دهد، دستگاه وی‌ای آر بیاوردند؟ ما که جا نداریم و نمی‌توانیم شب آن را به خانه ببریم یا در باشگاه بگذاریم. باید در استادیوم کار گذاشته شود. به نظر من اول فکر کنیم آوردن تجهیزات و هزینه‌اش بر عهده کجا هست و بعد پیرامون باقی قضیه‌ها بحث کنیم.

درویش درباره بحث حق پخش تلویزیونی گفت: من می‌گویم چه خوب است این جلسات فقط برای آرشیو نباشد و پایان سال بگوییم ۵ جلسه برگزار کرده‌ایم برای باشگاه‌های لیگ برتری. ان‌شالله نتیجه داشته باشد و نه این که فقط خدمت بزرگواران برسیم و صله رحم کنیم. باشگاه پرسپولیس نزدیک به ۳/۵ میلیون دلار از کنفدراسیون فوتبال آسیا بدهکار است. مسیر‌های مختلفی هم رفته‌ایم، اما نتیجه نداشته است. آن پول بسیار برای ما ارزشمند است. یکی، دو سال قبل نامه زده‌ایم که پول را به حساب‌های دولت که خارج از کشور است و بلوکه شده واریز کنیم. این پول برای دولت، پول زیادی نیست. حداقل طلب ما در حساب دولت باشد و ما بتوانیم این پول را از بانک مرکزی دریافت کنیم و طلب خود را پرداخت کنیم.

منبع: ورزش سه

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید