سبک زندگی این چند بازیگر محبوب، حیرت‌انگیز است

سبک زندگی این چند بازیگر محبوب، حیرت‌انگیز است

برد پیت البته همیشه به زندگی و کار در مزرعه علاقه داشته، اما زندگی در کنار آنجلینا جولی باعث شد این زوج در سال ۲۰۱۲ مشترکا دست به خرید تاکستانی ۶۰ میلیون دلاری در منطقه شاتو میراوال در فرانسه بزنند.

کد خبر : ۱۲۱۸۷۱
بازدید : ۵۰۲

در این مقاله قرار است همراه هم به سراغ افراد مشهوری برویم که عاشق زندگی و کار در مزرعه هستند و با وجود داشتن امکانِ زندگی در هر نقطه‌ای از کره زمین، ترجیح می‌دهند در محیط ساده یک مزرعه زندگی کنند.

البته باید یادآوری کنم که تمرکز ما نه روی سلبریتی‌هایی که صرفا برای سرمایه گذاری روی ملک یا پیروی از تِرِند‌ها دست به خرید مزرعه زده‌اند، بلکه روی افراد مشهوری است که به خاطر دسترسی به مواد غذایی تازه و ارگانیک یا عشق به پرورش گیاه و حیوانات بیشتر زمانشان را در مزرعه می‌گذرانند.

باغ جولیا

جولیا رابرتز

کسانی که اندکی زندگی شخصیِ این بازیگرِ باتجربه هالیوودی را دنبال می‌کنند احتمالا از مزرعه‌داریِ او تعجب نخواهند کرد. جولیا رابرتز حالا دیگر مدت‌هاست که به همراه همسر و فرزندانش در مزرعه‌ای وسیع در منطقه سانتا فِی زندگی می‌کند. رابرتز و خانواده‌اش بیشتر مواد غذایی مصرفی‌شان را در همین مزرعه تولید می‌کنند و به نظر می‌رسد وسواسِ رابرتز در استفاده از مواد غذایی ارگانیک و طبیعی، نقشی مهم در داشتنِ این سبک زندگی بازی می‌کند.

رابرتز در مصاحبه‌ای با InStyle درباره همین موضوع می‌گوید:"ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که استفاده از محصولات بسیار تازه و مواد غذایی ارگانیک از منظر مالی برای بسیاری لوکس و دور از دسترس محسوب می‌شود پس به نظرم طبیعی است حالا که من و خانواده‌ام از این توانایی مالی برخوردار هستیم از آن نهایت استفاده را ببریم. "

هایک

سِلما هایِک

احتمالا اغراق نکرده‌ایم اگر بگوییم سلما هایک یکی از ثروتمندترین بازیگرانی است که در حال حاضر در هالیوود مشغول به کار است. این بازیگر مکزیکی الاصل البته با وجودِ داشتنِ ثروتِ خالص ۲۰۰ میلیون دلاری در پنت‌هاوسی در بهترین نقطه شهر زندگی نمی‌کند و او و خانواده‌اش زندگی در یک مزرعه را انتخاب کرده‌اند. این بازیگر و تهیه کننده ۵۶ ساله به همراه همسرِ میلیاردر و فرانسوی‌اش فرانسوا هنری پینو (مدیر عامل و عضو هیئت مدیره گروه صنعتی کرینگ و آرتمیس) و ۴ فرزندشان در مزرعه‌ای در واشنگتن زندگی می‌کنند. البته تنها والنتینای ۱۵ ساله فرزند هر دوی آن‌هاست و سه فرزند دیگر محصول ازدواج‌های قبلی پینو می‌باشد.

روفالو

مارک روفالو

البته بیشتر بازیگران موفق و مشهور هالیوود به خاطر درآمد فراوان و سودده بودن سرمایه گذاری در بخش ملک و مسکن، احتمالا صاحب مزرعه و زمین کشاورزی هم هستند، اما مارک روفالو مانند بیشتر افراد حاضر در این مقاله به همراه خانواده‌شان در یک مزرعه زندگی می‌کنند.

بازیگر شخصیتِ همیشه عصبانی و ویرانگرِ دنیای مارول به همراه همسرش سانرایز کاگنی و سه فرزندشان در مزرعه‌ای ۵۰ هکتاری در منطقه سولیوان کانتی در نیویورک زندگی می‌کنند. روفالو البته چند سال پیش هوادارانش را مطلع کرد که به بیماری وِستیبیولار شوانوما که نوعی تومور مغزی است مبتلا شده و احتمالا این بیماری هم در انتخاب این سبک زندگی آرام و بدون دغدغه موثر بوده است.

کرو

راسل کرو

راسل کرو یکی دیگر از بازیگران مشهوری است که علاقه فراوانی به کار در مزرعه و تولید محصولات کشاورزی دارد. برنده جایزه اسکار در سال ۲۰۰۰ به خاطر فیلم گلادیاتور، در نیوزلند متولد شده و تقریبا ۱۰ سالی از کودکی‌اش را در استرالیا زندگی کرده است. احتمالا زندگی در این دو کشور باعث علاقه کرو به زندگی در مزرعه و به ویژه پرورش دام شده است.

راسل و خانواده‌اش تقریبا ۱۰ سال است که در ملکی به وسعت ۱۴۰۰ هکتار در استرالیا زندگی و کار می‌کنند که ۵۶۰ هکتار از این ملک وسیع به کشاورزی و دام‌داری اختصاص دارد. کسانی که راسل کرو را از نزدیک می‌شناسند از علاقه قلبی او به این مزرعه آگاه هستند و می‌دانند در این مزرعه حتی در روز‌های تعطیل هم باید کار کرد. راسل شخصا در این مزرعه وظیفه پرورش بیش از ۷۰۰ راس گاو از نژاد انگِسِ سیاه آمریکایی را بر عهده دارد.

باغ ویترسپون

ریس ویترسپون

احتمالا در بین همه سلبریتی‌های حاضر در این مقاله، ریس ویترسپون کمترین علاقه را به سبک زندگی کشاورزی و دام‌داری دارد و می‌توان حدس زد خرید و ساکن شدن ویترسپون در مزرعه‌ای دو هکتاری به نام مزرعه زوما در کالیفرنیا بیش از آنکه به علاقه او به زندگی روستایی مربوط شود به جریانی در آن زمان مربوط می‌شد که طی آن بسیاری از بازیگران هالیوود مزرعه‌دار شدند.

بازیگر Legally blonde البته به هر زحمتی بود به همراه خانواده‌اش چند سالی در مزرعه زوما زندگی کرد و در نهایت این ملک را در سال ۲۰۱۲ به ارزش تقریبی ۸ میلیون دلار به فروش رساند.

مالک

زِین مالک

یکی از آینده‌دارترین و البته خبرسازترین چهره‌های موسیقی در چند سال گذشته یکی دیگر از سلبریتی‌های عاشق زندگی در مزرعه به حساب می‌آید. بخش بزرگی از اوقات این عضو سابق گروهِ پر طرفدار One Direction به همراه شریک زندگی‌اش جیجی حدید و دختر کوچکشان خای در مزرعه‌ای در بخش روستایی پنسیلوانیا می‌گذرد.

زین درباره کار در مزرعه می‌گوید:"راستش من عاشق کار کردن در مزرعه هستم. بر عکس معمول در مزرعه کار‌ها و مسائل فراوانی وجود ندارد که بتواند شما را به خودش مشغول کند و به همین دلیل من در مزرعه‌ام حسابی کار می‌کنم. زین همچنین درباره علاقه‌اش به حیوانات می‌گوید:" آره من همیشه به شدت علاقمند به حیوانات بودم و حالا هم بخش بزرگی از روزم با حیوانات می‌گذرد. در مزرعه من اول اسب‌ها را بیرون می‌برم و سپس به گاو‌ها غذا می‌دهم و همه این کار‌ها به شدت به نظرم باحال و آرامش‌بخش می‌آید. "

برد پیت

و در نهایت برد پیت

برد پیت البته همیشه به زندگی و کار در مزرعه علاقه داشته، اما زندگی در کنار آنجلینا جولی باعث شد این زوج در سال ۲۰۱۲ مشترکا دست به خرید تاکستانی ۶۰ میلیون دلاری در منطقه شاتو میراوال در فرانسه بزنند. البته پس از جدایی پیت و جولی همین ملک باعث به وجود آمدن اختلافاتی بین دو بازیگر شد و تصمیم‌گیری یک طرفه جولی درباره این تاکستان باعث شد وکلای پیت دست به شکایت از جولی بزنند.

از حواشی زندگی مشترک پیت و جولی که بگذریم، اما به نظر می‌رسد هدف پیت از خرید این ملکِ به شدت گران قیمت فقط سرمایه‌گذاری نبوده و او حالا خودش را یک کشاورز می‌داند:"بله من حالا کاملا خودم را یک کشاورز می‌دانم. راستش من همیشه مجذوب تماشای کارِ یک کشاورز بودم و حالا خودم یک کشاورزم. من عاشق یاد گرفتن درباره نوع خاک و زمین هستم و اینکه هر نژادی از انگور نیاز به چه محیطی دارد. من حتی عاشق دوره پر مشغله سپتامبر و اکتبر هستم که برای یک تاکستان‌دار حیاتی‌ترین زمان است. "

منبع: برترین ها

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید