انصراف هفده کاندیدای مجلس دهم در شیراز

انصراف هفده کاندیدای مجلس دهم در شیراز

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز گفت: تاکنون 17 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شیراز انصراف خود را اعلام نموده‌اند.

کد خبر : ۱۲۲۱۹
بازدید : ۲۸۹۹

انصراف هفده کاندیدای مجلس دهم در شیراز
رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز گفت: تاکنون 17 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شیراز انصراف خود را اعلام نموده‌اند.

حیدر عالیشوندی در جمع خبرنگاران افزود: از تعداد 133 نفر داوطلب تایید صلاحیت شده نهایی، تاکنون هفده نفر انصراف خود را به صورت کتبی به ستاد انتخابات تحویل داده‌اند.بر این اساس، آمار داوطلبین دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شیراز تاکنون به 116 نفر رسیده است.

وی گفت: تاکنون با درخواست‌های 5 نفر از داوطلبینی که درخواست تغییر حوزه انتخابیه از شیراز به سایر حوزه‌ها را داده بودند، موافقت شده است.
نامزدهای لیست 1+5 مشخص شدند/ خوش چهره سرلیست شد
نامزدهای حاضر در لیست ابتکاری 1+5 که پیش از این محمد خوش چهره از آن خبر داده بود، مشخص شدند.

نامزدهای لیست 1+5 مشخص شدند/ خوش چهره سرلیست شد
در پوستر منتشر شده از این لیست انتخاباتی، محمد خوش چهره به عنوان سر لیست این گروه 6 نفره قرار گرفته و علی مطهری، احمد توکلی، حسن سبحانی، علیرضا محجوب و حسین شیخ الاسلام 5 عضو دیگر این گروه را تشکیل می دهند.
شجونی: خارج از لیست‌ها انصراف ندهند شکست می‌خوریم
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر اصولگرایان خارج از لیست ائتلاف اصولگرایی انصراف ندهند، همچون انتخابات سال 92 شکست می خوریم.

حجت الاسلام جعفر شجونی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در تهران 30 نفر نماینده می خواهیم، اگر ما سه هزار نفر اصولگرا داشته باشیم، باید تعدادی انصراف بدهند و به تنهایی فعالیت نکنند چرا که آرا خرد می شود و دیگران بالا می آیند... ادامه

همایش صدای ملت برگزار می‌شود

علی مطهری از برگزاری همایش صدای ملت در ورزشگاه شیرودی خبر داد.مطهری اظهار کرد: همایش بزرگ «صدای ملت» ساعت 15 فردا (سه شنبه) در محل ورزشگاه شیرودی برگزار می‌شود.

به گفته وی کاندیداهای فهرست صدای ملت در این همایش حضور دارند.

حمایت هنرمندان از لیست اصلاح‌طلبان
با آغاز فعالیت‌های انتخاباتی نامزدهای مجلس دهم شورای اسلامی، هنرمندان و سینماگران نیز فعالانه در تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کرده‌اند.

شجونی: خارج از لیست‌ها انصراف ندهند شکست می‌خوریم
علاوه بر حضور برخی از هنرمندان همچون مهرداد فرید کارگردان سینما، ابراهیم داروغه‌زاده مدیر فرهنگی و کار‌شناس سینما، محمود عزیزی بازیگر سینما و تا‌تر به عنوان نامزد انتخابات، برخی دیگر از هنرمندان نیز رسما اعلام کرده‌اند که در انتخابات پیش رو شرکت می‌کنند و از مردم نیز تقاضا کردند تا در این انتخابات فعالانه حضور پیدا کنند و سرنوشت خود را تایید کنند.

حتی گروهی از آنها علاوه بر تبلیغ عمومی برای شرکت در انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی از یک گروه و جریان خاص که غالبا جریان اصلاح طلبی است؛ حمایت کرده‌اند... ادامه
کرباسچی: باید جلوی افراطی گری را بگیریم
کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: روشنفکری دانشجویی به دلیل اینکه همواره در راستای زمانه خود پیش رفته است و فریادهایش را براساس مشکلات زمانه می کشد، مؤثر و حتی جلوتر از روشنفکری حرفه ای قرار می گیرد.

غلامحسین کرباسچی در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان، اظهار کرد: دانشگاهیان قشر روشنفکر هستند، اما تفاوت روشنفکری دانشجویی و روشنفکری حرفه ای، در این است که روشنفکری دانشجویی هیچ گاه فرد سیاسی محسوب نمی شود، اما روشنفکر حرفه ای همواره جزء افراد سیاسی محسوب می شود.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در پاسخ به انتقادی که از او درخصوص اتفاقات پس از سال 88 پرسیده شده، گفت: شما نمی توانید یک انسان نشانه دار اصلاح طلب را پیدا کنید که بگوید چنین فردی جایی را آتش زده یا تیراندازی کرده است.
جذب رای با «بذر درخت» و «رژلب صورتی»
انجام تبلیغات انتخاباتی در زمان قانونی که برای آن تعیین شده امری عادی است. پخش عکس، تراکت و ....در بین همه کاندیداها به طور یکسان انجام می‌شود، اما گاه برخی کاندیداها از شیوه‌هایی توام با شوخی و خلاقیت به منظور جلب توجه بیشتر برای تبلیغات انتخاباتی خود استفاده می‌کنند که خارج از عرف و گاه عجیب نیز هست... ادامه

گروه‌های خودسر سخنرانی مطهری را لغو کرد
گروه‌های خودسر در دانشگاه آزاد پرند در اقدامی غیرقانونی سخنرانی علی مطهری را لغو کردند.

یکی از اعضای انجمن اسلامی در همین راستا گفت: دیشب ساعت ۱۱ شب آخرین هماهنگی‌های لازم با دکتر مطهری انجام شد که در ‌‌نهایت این برنامه از ساعت ۱۴ به ساعت ۱۵ موکول شد.

او افزود: مصوبه هیات مرکزی و نماینده ولی فقیه برای این برنامه گرفته شده بود، اما عده‌ای بدون توجه به این مصوبه، در نبود رییس دانشگاه مصوبه را کنسل کردند و گفتند اجازه نمی‌دهیم علی مطهری پایش را به این دانشگاه بگذارد.

این عضو انجمن اسلامی با بیان اینکه انجمن اسلامی دانشگاه برای دعوت از میهمانان خود استقلال دارد، گفت: لغو این برنامه در حالی صورت گرفت که این سخنرانی میتینگ تبلیغاتی هم نبوده، چراکه اساسا حوزه انتخاباتی آقای مطهری پرند نیست و ایشان از تهران نامزد شده‌اند و حضور آقای مطهری در پی فرمایش مقام معظم رهبری و تلاش برای ایجاد شور انتخاباتی بوده است.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید