دعوا بر سر اقدام وکلای ستاره پرافتخار فوتبال

دعوا بر سر اقدام وکلای ستاره پرافتخار فوتبال

تیم حقوقی شاکی پرونده دنی آلوس معتقد است که او نباید به قید وثیقه آزاد شود چراکه خطر فرارش از کشور وجود دارد.

کد خبر : ۱۲۲۱۹۴
بازدید : ۲۵۱

اگرچه چند روز پیش گفته شد که وکلای دنی آلوس تمام تلاش خود را برای آزادی او به قید وثیقه انجام خواهند داد، اما تیم حقوقی زن جوانی که گفته می‌شود قربانی مدافع راست سابق بارسلونا، یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن است، به صراحت اعلام کرده‌اند که امکان فرار آلوس وجود دارد و نباید به قید وثیقه آزاد شود.

آلوس پس از متهم شدن به تجاوز جنسی به یک زن جوان در تاریخ ۳۰ دسامبر در کلوپ شبانه ساتون در بارسلونا بدون قرار وثیقه در بازداشت به سر می‌برد. تیم حقوقی آلوس اعلام کردند که او می‌تواند با قرار وثیقه آزاد شود، اما در صورت آزادی باید مچ‌بند مخصوصی ببندد تا موقعیت مکانی او در دسترس باشد، در حالی که پاسپورتش گرفته می‌شود و باید روزانه خود را به دادگاه معرفی کند. با این حال، قربانی ادعایی حاضر به موافقت با این شرایط نیست.

وکیل قربانی، استر گارسیا، روز پنجشنبه چندین اتهام کتبی به دادگاه بارسلونا ارائه کرد تا آلوس را در زندان برایان ۲ نگه دارد. آنها معتقدند که بازیکن سابق بارسلونا با توجه به امکانات مالی‌اش می‌تواند راهی برای فرار از کشور پیدا کند.

بر اساس اطلاعات EFE، وکیل فرد قربانی استدلال‌های دفاعی آلوس مبنی بر تضمین عدم فرارش از عدالت را رد می‌کند. گارسیا عنوان کرد: «ما درک می‌کنیم که خطر فرار وجود دارد و اقدامات احتیاطی برای تضمین حضور او در طول روند دادگاه تا زمان صدور حکم قطعی ضروری است.»

منبع: خبر ورزشی
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید