۱۵ تمرین روزمره که زندگی را آسان‌تر می‌کنند

۱۵ تمرین روزمره که زندگی را آسان‌تر می‌کنند

ما فهرستی تهیه کردیم که به شما کمک می‌کند تا قدم کوچکی به سوی تغییر بزرگ در زندگی بردارید. برای شروع، کار‌های زیر را امتحان کنید و حداقل دو هفته ادامه دهید. پس از این زمان، تأثیر آن بر زندگیتان را ارزیابی کنید.

کد خبر : ۱۲۲۴۸۹
بازدید : ۷۲۲۳

شما می‌توانید چیز‌های زیادی را در زندگی شخصیتان تغییر دهید تا هرج و مرج به حداقل برسد و روابط و زندگی روزمره‌تان بهبود یابد.

ما فهرستی تهیه کردیم که به شما کمک می‌کند تا قدم کوچکی به سوی تغییر بزرگ در زندگی بردارید. برای شروع، کار‌های زیر را امتحان کنید و حداقل دو هفته ادامه دهید. پس از این زمان، تأثیر آن بر زندگیتان را ارزیابی کنید.

عادت استفاده از گوشی همراه: تلفن‌ها و شبکه‌های اجتماعی بیش از حد به زندگی ما نفوذ می‌کنند. بهتر است در حین وقت گذراندن با خانواده‌ها و هنگام شام آن‌ها را کنار بگذارید.

اول سخت‌ترین کار را انجام دهید: در ابتدای صبح ابتدا بدترین کار را انجام دهید. اگر نامه ناخواسته است، آن را پرتاب نکنید، اگر صورتحساب است، آن را بپردازید. به تعویق انداختن کار‌ها می‌تواند فشار بیشتری در طول روز به شما وارد کند.

از خودتان سوال بپرسید: این شبیه به مراقبه نیست، بلکه یک حالت ذهنی آرام است. با چه کسی در زندگی تعامل دارید و به چه کسی کمک کردید یا به چه کسی آسیب رساندید. از خود بپرسید چگونه کار را مدیریت کردید؟

یک برنامه منظم صبحگاه ی: مهم‌ترین چیزی که در شروع روز باید در نظر بگیرید این است که باید روز را خوب شروع کنید تا بتوانید برای کل روز آماده باشید.

روتین قبل از خواب: مشابه با صبح‌ها، یک روال خوب قبل از خواب به آرامش بدن و ذهن شما کمک می‌کند.

اتاق خواب خود را زیبا کنید: در دوره‌های استرسی، راحت به خواب رفتن و استراحت، کار آسانی نیست. گاهی اوقات نیاز به تغییر مناظر دارید، اما نمی‌توانید به تعطیلات بروید، بنابراین دکوراسیون اتاق خواب تان را تغییر دهید.

در ظهر فعال شوید: بسیاری از افراد پس از خوردن ناهار، کسل می‌شوند؛ برای لذت بردن از روز، فعالیت‌های ظهر اهمیت دارند. از محرک‌ها دوری کنید و بهتر است یک نوشیدنی خنک مانند چای سبز یا آب یخ بنوشید.

غذا را آماده کنید: از فست فود‌ها دوری کنید و بهتر است خودتان غذا آماده کنید.

هرگز پشت میز خود غذا نخورید: نشستن پشت میز و خوردن ناهار عادت خوبی نیست.

به یک پادکست گوش دهید: گوش دادن به پادکست‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا در حین یادگیری چیز‌های جدید، آرام شوید.

کار‌های کوچک را کنار بگذارید: لیستی کار‌هایی که باید انجام دهید هرگز تمام نمی‌شود. اما اگر بتوانید پانزده دقیقه در روز را برای حذف سریع کار‌های کوچک اختصاص دهید، متوجه خواهید شد که فهرست کارهایتان کم‌تر و استرس تان پایین‌تر می‌آید.

اهداف خود را مرور کنید: هر روز چند دقیقه به اهداف خود نگاه می‌کنید.

فضای کاریتان را تمیز کنید: چه پشت میز اداری، چه در اتاق خواب، کمد، آشپزخانه یا ماشین، سعی کنید فضای کارتان تمیز و منظم باشد.

به طبیعت بروید: بیرون بروید تا خورشید را روی صورت تان حس کنید.

منبع: برنا

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید