لیونل مسی؛ پیش به‌سوی مقصد شگفت انگیز!

لیونل مسی؛ پیش به‌سوی مقصد شگفت انگیز!

طبق گزارشات در فرانسه باشگاه اینتر میامی خبر بزرگی در رابطه با نقشه جاه طلبانه‌اش برای انتقال مسی از پی اس جی دریافت کرده است.  

کد خبر : ۱۲۳۱۵۰
بازدید : ۲۶۶۰

قرارداد فعلی لیونل مسی با پاری سن ژرمن در پایان فصل منقضی می شود و صحبت هایی در رابطه با بیشتر کردن اقامت برنده جام جهانی در پایتخت فرانسه انجام شده است. با این حال، سایت اکیپ گزارش داده که عدم اطمینان مسی برای تمدید قراردادش با تیم پاریسی افزایش پیدا کرده است.

این گزارشات این طور بیان کردند که باشگاه اینتر میامی که متعلق به دیوید بکهام است پیشتاز برای بستن قرارداد با ستاره سابق بارسلونا بوده و شانس بالایی برای جذب او دارد. اینتر میامی به صورت شراکتی متعلق به بازیکن سابق پی اس جی، دیوید بکهام و برادران آمریکایی، حورحِی و حوزِی ماس هست و توسط فیل نویل مربیگری می شود.

اکیپ می گوید که خانواده سوپر استار آرژانتینی مشکلی با اقامت و زندگی در ایالات متحده نخواهند داشت. به خصوص که مسی خانه ای هم در میامی دارد که به طور معمول برای تعطیلات به آنجا می رود.

مربی اینتر میامی، نویل، در صحبت های خود در ماه اخیر، از رد کردن احتمال انتقال بازیکن آرژانتینی سر باز زد. او گفت: «ما می خواهیم بهترین بازیکن های جهان را به این باشگاه بیاوریم و او (مسی) احتمالاً بهترین بازیکن است، بنابراین تصویر پیش رو برای ما اصلاً تغییری نکرده است. هر معامله ای برای هر بازیکنی در این سطح، پیچیده است و زمان می برد.»

آینده نامعلوم لئو؛ از بازگشت به خانه تا یک مقصد شگفت‌انگیز

در حال حاضر ایجنت برنده هفت بار توپ طلا، پدرش خورخه است که چهارشنبه اخیر با نمایندگان پی اس جی ملاقات داشته است.

شماره ده پی اس جی در حال حاضر فصل دوم حضورش در پاریس را می گذراند و شرایط به مراتب بهتری نسبت به سال گذشته دارد. او تا کنون ۱۰ گل و ۱۰ پاس گل در ۱۸ بازی لیگ ۱ به ثبت رسانده است. مسی همچنین ۵ گل در هفت بازی لیگ قهرمانان به ثمر رسانده اما نتوانست جلوی باخت غول فرانسوی را در مقابل بایرن مونیخ بگیرد.

در این بین و با توجه به احتمال جدایی مسی از جمع پاریسی ها، بحث در خصوص بازگشت او به بارسلونا هم وجود دارد. با این حال خورخه مسی، پدر لئو این موضوع را رد کرده است. او در این خصوص گفت:«فکر نمی کنم لئو به بارسلونا بازگردد، تا حالا این موضوع را بررسی نکرده‌ایم و صحبتی هم با خوان لاپورتا نداشتیم، حتی پیشنهادی از بارسلونا به دست ما نرسیده است. بازگشت او غیرممکن است؟ نمی دانم، نمی دانم این اتفاق غیرممکن است یا نه، لئو با PSG قرارداد دارد.»

البته با وجود این صحبت‌های خورخه، گفته می‌شود او روز چهارشنبه و پس از جلسه با مدیران باشگاه پاری سن ژرمن راهی شهر بارسلونا شده که این موضوع گمانه زنی در خصوص بازگشت مسی به نیوکمپ را افزایش داده است.

منبع: خبرآنلاین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید