(ویدئو) کشته شدن ۵ بچه بوفالو در حمله جنون آمیز سگ‌های وحشی!

(ویدئو) کشته شدن ۵ بچه بوفالو در حمله جنون آمیز سگ‌های وحشی!

وقتی داشتیم نزدیک می‌شدیم متوجه شدیم که دسته بزرگی از سگ‌های وحشی هستند. در بدو ورود، دیدیم که گله‌ای از بوفالو‌ها هدف حمله سگ‌ها قرار گرفته و سگ‌ها در حال خوردن ۲ گوساله هستند. در کسری از ثانیه، سگ‌های وحشی، مستقیماً به جلوی گله رفتند و گله را به وحشت انداختند.

کد خبر : ۱۲۳۶۸۵
بازدید : ۹۰۶۰

سگ‌های وحشی به‌عنوان یکی از موفق‌ترین شکارچیان قلمرو حیوانات شناخته می‌شوند، تقریباً ۸۰ درصد حملات آن‌ها با موفقیت همراه است. مندی تاپلین ۴۵ ساله از نزدیک شاهد شکار پنج گوساله بوفالو توسط سگ‌های وحشی بوده و این منظره بسیار احساسی را در حیات وحش مورمی در بوتسوانا تجربه کرده است.

وی می‌گوید: حوالی ساعت ۸ صبح حیواناتی را در دوردست دیدیم که در حال بازی بودند و تصمیم گرفتیم از نزدیک آن‌ها را نگاه کنیم. وقتی داشتیم نزدیک می‌شدیم متوجه شدیم که دسته بزرگی از سگ‌های وحشی هستند. در بدو ورود، دیدیم که گله‌ای از بوفالو‌ها هدف حمله سگ‌ها قرار گرفته و سگ‌ها در حال خوردن ۲ گوساله هستند. در کسری از ثانیه، سگ‌های وحشی، مستقیماً به جلوی گله رفتند و گله را به وحشت انداختند.

سگ‌ها خیلی سریع واکنش نشان دادند و در هرج و مرج موفق شدند ۲ گوساله دیگر را ببرند. ۴ بوفالو و ۱ گوساله دیگر از گله جدا شدند و سگ‌ها برای گرفتن یک گوساله دیگر اقدام کردند. آن‌ها در مجموع ۵ گوساله گرفته بودند و بوفالو‌ها نمی‌توانستند کاری انجام دهند. این صحنه بسیار هیجان انگیز و در عین حال غم انگیز و فوق العاده وحشتناک بود. بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه طول کشید تا گوساله‌ها بمیرند. راهنمای سافاری که ما را همراهی می‌کرد گفت که تاکنون هرگز چنین چیزی را ندیده است!

منبع: راهنماتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید