این سلبریتی‌ها ابایی از نشان دادن نقص‌های ظاهری خود ندارند

این سلبریتی‌ها ابایی از نشان دادن نقص‌های ظاهری خود ندارند

تایرا بنکس از صحبت درباره‌ی عیب‌های ظاهری اش خجالت نمی‌کشد. او درباره‌ی پیشانی بلند و برآمده اش به راحتی شوخی می‌کند. این مدل و مجری تلویزیونی مشهور آنچه که شاید از نظر دیگران یک «نقص» باشد را تبدیل به یک برتری کرده است.

کد خبر : ۱۲۳۷۶۷
بازدید : ۳۱۱

عیب و نقص‌های ظاهری شخصیت ما را قوی می‌کنند و به آن عمق می‌بخشند و قدرت و تحمل مان را در برابر دشواری‌ها بالا می‌برند. بسیاری از سلبریتی‌ها هم ویژگی‌های متفاوتی دارند که آن‌ها را از بقیه متمایز می‌سازد. در ادامه از ستاره‌هایی خواهیم گفت که درباره‌ی به اصطلاح «نقص»‌های ظاهری خود بی پرده صحبت کرده اند.

تایرا بنکس از صحبت درباره‌ی عیب‌های ظاهری اش خجالت نمی‌کشد. او درباره‌ی پیشانی بلند و برآمده اش به راحتی شوخی می‌کند. این مدل و مجری تلویزیونی مشهور آنچه که شاید از نظر دیگران یک «نقص» باشد را تبدیل به یک برتری کرده است. بنکس می‌گوید پیشرفت حرفه‌ای خود را مدیون پیشانی اش است. او در اینباره گفته: «اگر پیشانی بلندی نداشتم چهره ام به درد تبلیغات نمی‌خورد و نمی‌توانستم به جایگاه بالایی در کار مدلینگ برسم.»

سیندی کرافورد

سیندی کرافورد، سوپرمدل مشهور اذعان کرده در دوران مدرسه به خاطر ظاهرش مورد تمسخر قرار می‌گرفت. او که بار‌ها در فهرست زیباترین زنان دنیا قرار گرفته، زمانی می‌خواست خال معروف بالای لبش را بردارد. با این حال، مادرش به او کمک کرد این ویژگی خود را بپذیرید. کرافورد حالا به این «عیب» خود افتخار می‌کند، چون به گفته‌ی خودش همان چیزی است که مردم او را با آن به خاطر می‌آورند و باعث شده زنان زیادی هم که از چنین ویژگی‌ای برخوردارند با او احساس نزدیکی کنند.

کشا

این خواننده‌ی مشهور دنبال کنندگان اینستاگرامش را با تصویری بدون آرایش از خود غافلگیر کرد. او در شرح این عکس نوشته بود که قول می‌دهد خودش را دوست داشته باشد. این تصویر با استقبال طرفداران کشا مواجه شد و بسیاری از آن‌ها حمایت خود را از او ابراز کردند.

ادی ردمین

ادی ردمین تلاشی برای پنهان کردن کک و مک هایش نمی‌کند و چهره و ژن هایش را پذیرفته است. این بازیگر می‌داند که به دلیل همین ویژگی باید مراقب پوست خود باشد. او در مصاحبه‌ای بخشی از روتین مراقبت از پوست را اینگونه توضیح داد: «من کک و مکی ام، برای همین خطر سرطان پوست برایم وجود دارد. وقتی در گرمای ۴۰ درجه و بدون هیچ سایه بانی فیلمبرداری می‌کردیم، من مجبور بودم صبح‌ها زودتر بیدار شوم تا یک ضد آفتاب بسیار غلیظ به صورتم بزنم. یک ساعتی طول می‌کشید تا جذب پوستم شود.»

کریسی تیگن

کریسی تیگن تا به حال چند باری تصاویری از ترک‌های پوستی پاهایش در اینستاگرام خود منتشر کرده است. این مدل مشهور اولین بار در سال ۲۰۱۵ تصویری از پاهایش منتشر کرد که روی آن‌ها ترک‌های پوستی و جای کبودی به چشم می‌خورد. این تصویر به طور گسترده در فضای مجازی دست به دست شد و نظرات زیادی گرفت. تیگن گفت که دیگر ترک‌های پوستی اش را با برنامه‌های ویرایش عکس پنهان نمی‌کند. او همچنین در مصاحبه‌ای گفت: «این روز‌ها ما دیگر به کلی فراموش کرده ایم که آدم‌ها به طور طبیعی چه شکلی هستند.»

هنری کویل

هنری کویل در برخی فیلم‌های خود به خاطر گریم نقشش مجبور به استفاده از لنز شده است. با این حال، او در مراسم‌های فرش قرمز یکی از ویژگی‌های خاص خود را آزادانه به نمایش می‌گذارد: هتروکرومی یا ناهمرنگی عنبیه. هر دو چشم این بازیگر مشهور به رنگ آبی هستند، اما در چشم چپش یک لکه قهوه‌ای رنگ کوچک وجود دارد که چیزی از جذابیت ظاهری کم نکرده است.

ویلم دفو

ویلم دفو هم از آن دست افرادی است که به «عیب»‌های خود احترام می‌گذارند. بک بار در مصاحبه‌ای وقتی از این بازیگر سؤال شد که آیا دوست دارد دندان‌های فاصله دارش را اصلاح کند تا جذابیت بیشتری پیدا کند، در پاسخ گفت: «این‌ها دندان‌های من هستند و من مشکلی با آن‌ها ندارم.»

لرد

لرد، خواننده‌ی مشهور مخالفتش را با دستکاری ظاهر خود در تصاویر که این روز‌ها به امر بسیار رایجی بدل گشته، به وضوح بیان کرده است. او در سال ۲۰۱۴ دو تصویر از خود در یکی از کنسرت هایش منتشر کرد که در یکی از آن‌ها جای جوش‌های صورتش حذف شده بود. لرد در توییتر خود نوشت: «این دو تا عکس را از کنسرت امروزم پیدا کردم. در یکی از آن‌ها پوستم کاملاً بی عیب و نقص است و دیگری پوست واقعی ام را نشان می‌دهد. یادتان باشد که عیب‌های ظاهری هیچ ایرادی ندارند.»

ایمی شومر

این بازیگر و کمدین مشهور همیشه در برابر مزاحمان اینترنتی که او را به خاطر «نقص»‌های ظاهری اش مورد انتقاد قرار می‌دهند، ایستادگی کرده است. او حتی در سریال کمدی خود به نام Inside Amy Schumer نیز به موضوع مشکلات مرتبط با تصویر بدنی (تصور ذهنی فرد از ظاهر خود) پرداخته است. او یک بار در اینستاگرامش تصویری از خود در حال قدم زدن با لباس شنا در ساحل دریا منتشر کرد که در آن سلولیت‌های بدنش جلب توجه می‌کرد. این پست در حقیقت پاسخی به منتقدان شومر بود.

اشلی گراهام

اشلی گراهام که مشهورترین مدل سایز بزرگ دنیا است، به رویکرد صریح و صادقانه اش نسبت به بدن خود مشهور است. او یک بار با انتشار تصویری از خود با لباس شنا در ساحل دریا، سلولیت‌های بدنش را با افتخار به نمایش گذاشت.

آریانا گرانده

آریانا گرانده از قرار معلوم هیچ مشکلی با اذعان به اینکه از اندامی همچون مدل‌های ویکتوریا سکرت برخوردار نیست، ندارد. او یک بار تصویری از خود با یک پولیور منتشر کرد که نوشته‌ی روی آن به اندام ریزش اشاره داشت.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید