(ویدئو) وقتی تمساح دیوانه هوس شکار فیل به سرش می‌زند!

(ویدئو) وقتی تمساح دیوانه هوس شکار فیل به سرش می‌زند!

ابتدا برای مان قابل باور نبود که یک تمساح بخواهد یک فیل عظیم الجثه را شکار کند. اما آنچه می‌دیدیم واقعیت داشت و جدال میان فیل و تمساح به شدیدترین حالت ممکن ادامه پیدا کرد.

کد خبر : ۱۲۴۷۳۱
بازدید : ۴۳۰۲

فرادید | یک تمساح در رودخانه لوانگوا به یک فیل حمله برد و تلاش کرد تا دم فیل را بجود. امانوئل ساوتی راهنمای ۵۳ ساله سافاری که این منظره باورنکردنی را به ثبت رسانده است، می‌گوید: ما نمی‌دانستیم که قرار است شاهد اتفاقی باشیم که تنها یک بار در زندگی اتفاق می‌افتد. در حقیقت ما در حال رانندگی در کنار رودخانه لوانگوا بودیم که متوجه جدالی در آب شدیم.

به گزارش فرادید، امانوئل ساوتی اشاره می‌کند که پس از چند ثانیه جستجو در آب متوجه جدال فیل با یک تمساح در آب شدیم. فیل مبارزه خوبی را آغاز کرده بود، به شکلی که همه ما نگران شدیم که تمساح توسط فیل له شود. ابتدابرای مان قابل باور نبود که یک تمساح بخواهد یک فیل عظیم الجثه را شکار کند.

او می‌گوید: اما آنچه می‌دیدیم واقعیت داشت و جدال میان فیل و تمساح به شدیدترین حالت ممکن ادامه پیدا کرد. در نهایت فیل موفق شد با چند تکان هولناک تمساح را از خود دور کند و از عرض رودخانه بگذرد. باید بگویم، این یکی از هیجان انگیزترین لحظات زندگی من به عنوان یک راهنمای سافاری بود.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید