مواردی که باید قبل از رزرو هتل ریحان قشم در مورد آن بدانید

مواردی که باید قبل از رزرو هتل ریحان قشم در مورد آن بدانید

هتل ریحان در جزیره قشم، یکی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره در سواحل نیلگون خلیج‌فارس است که با ۲۶ اتاق و ۶۰ تخت، آماده پذیرایی از میهمانان و گردشگران عزیز است. این هتل، در منطقه‌ای خلوت و بکر از جزیره قشم واقع شده و امکانات و خدمات ویژه‌ای را به گردشگران ارائه می‌دهد. در ادامه با این هتل جذاب، بیشتر آشنا خواهید شد.

کد خبر : ۱۲۴۷۸۲
بازدید : ۳۰۴

یکی از جذابیت‌های سفر به قشم، اقامت در بهترین هتل‌های جزیره است که معمولاً دسترسی بسیار راحتی به دریا و جاهای دیدنی قشم دارند. از جمله جاهای دیدنی قشم، می‌توان به سواحل زیبا، بازار سنتی، غار نمکدان و غیره اشاره کرد که برای بازدید از همه آنها، اقامت در یک هتل نزدیک، کار شما را بسیار راحت خواهد کرد. قبل از رزرو هتل های قشم ، باید پارامترها و موارد مهمی را بررسی کنید تا اقامتی بدون مشکل داشته باشید. هتل ریحان قشم ، یکی از جذاب‌ترین هتل‌های 3 ستاره جزیره است که در این مقاله قصد داریم به معرفی آن پرداخته و مهم‌ترین موارد قبل از رزرو آن را بررسی کنیم.

آشنایی با هتل ریحان قشم

هتل ریحان در جزیره قشم، یکی از بهترین هتل‌های 3 ستاره در سواحل نیلگون خلیج‌فارس است که با 26 اتاق و 60 تخت، آماده پذیرایی از میهمانان و گردشگران عزیز است. این هتل، در منطقه‌ای خلوت و بکر از جزیره قشم واقع شده و امکانات و خدمات ویژه‌ای را به گردشگران ارائه می‌دهد. در ادامه با این هتل جذاب، بیشتر آشنا خواهید شد.

موقعیت جغرافیایی هتل

هتل ریحان، در یکی از بهترین موقعیت‌های جغرافیایی جزیره زیبای قشم واقع شده است. این هتل سه ستاره، در مجاورت دریا قرار گرفته است و به همین دلیل، چشم‌انداز زیبای دریا در هرکدام از اتاق‌های آن، قابل‌رؤیت است. فاصله هتل تا دریا به حدی نزدیک است که با کمی پیاده‌روی، بلافاصله به دریا می‌رسید. این ویژگی برای گردشگرانی که به تفریحات دریایی و پیاده‌روی در کنار ساحل علاقه دارند، بسیار جذاب است. برای رفتن به این هتل، باید به چهارراه پردیس، خیابان فلسطین و نبش کوچه سینا 5 بروید.

جاهای دیدنی نزدیک به هتل

قبل از رزرو هتل ریحان قشم، بهتر است با جاهای دیدنی نزدیک به آن آشنا شوید. این موضوع به شما کمک می‌کند تا بتوانید برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای بازدید از آنها داشته باشید. از جمله جاهای دیدنی و مهم نزدیک به هتل ریحان، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازار بزرگ ستاره: 9 دقیقه پیاده‌روی از هتل
  • قلعه پرتغالی‌ها: 3 دقیقه با خودرو
  • بازار قدیمی قشم: 3 دقیقه با خودرو
  • غار نمکدان: 3 دقیقه با خودرو
  • مجتمع تجاری خلیج‌فارس: 3 دقیقه با خودرو
  • پارک زیتون: 10 دقیقه با خودرو
  • غارهای خربس: 15 دقیقه با خودرو
  • دره ستارگان: 25 دقیقه با خودرو
  • مسجد قبا: 20 دقیقه با خودرو
  • جزایر ناز: 30 دقیقه با خودرو
  • فرودگاه: 48 دقیقه با خودرو

قبل از رزرو هتل ریحان قشم، شرایط پذیرش را بررسی کنید

هر هتلی برای رزرو خدمات و امکانات خود، شرایط خاصی را برای پذیرش تعریف کرده است. آگاهی از شرایط پذیرش هتل‌ها، جلوی بسیاری از مشکلات اقامت را خواهد گرفت. متأسفانه، برخی از میهمانان عزیز، بدون درنظرگرفتن شرایط اقامت، اقدام به رزرو اتاق می‌کنند، به همین دلیل، پس از ورود به هتل، با مشکلاتی مواجه می‌شوند. برای مثال، قیمت، مدارک لازم، خدمات و امکانات، همچون امکانات رفاهی و امکانات ویژه معلولین و غیره، جزو مواردی هستند که باید حتماً قبل از رزرو هتل، آنها را بررسی کنید. خوشبختانه، در حال حاضر، وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های مختلفی همچون سایت ایران هتل آنلاین، برای اطلاع از قیمت، امکانات و شرایط پذیرش هتل‌ها وجود دارند که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

مدارک و شرایط عمومی پذیرش

هتل 3 ستاره ریحان، برای پذیرش مسافران، شرایط و مدارک خاصی را در نظر گرفته است. به‌طورکلی، تمام میهمانان، برای پذیرش، باید کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار خود را به همراه داشته باشند. علاوه بر این، زوج‌هایی که محرمیت آنها از نوع صیغه است، باید علاوه بر مدارک شناسایی، صیغه نامه با مهر برجسته دفترخانه رسمی داشته باشند. در این موارد، بهتر است هر دو زوج، کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار خود را همراه خود بیاورند. دختران و پسران تنها و مجرد نیز، می‌توانند با داشتن کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار، اقدام به رزرو هتل نمایند.

شرایط پذیرش خردسالان

کودکان خردسال که سن بیشتر از 5 سال دارند، از نظر هتل ریحان قشم، بزرگسال به شمار می‌روند؛ بنابراین، هزینه اقامت آنها، همچون بزرگسالان محاسبه خواهد شد. بهتر است خانواده‌ها، این موضوع را حتماً در نظر بگیرند. اقامت در هتل ریحان، برای کودکان کمتر از 5 سال، کاملاً رایگان است.

ساعت ورود و خروج

ساعت ورود و خروج، یکی از موارد مهمی است که قبل از رزرو هتل‌ها باید از آن مطلع شوید. ساعت ورود یا تحویل اتاق هتل ریحان، 14 بعدازظهر است. پس از یک روز اقامت در هتل، می‌توانید اتاق را در ساعت 12 ظهر، تحویل دهید. اگر به هر دلیلی، ساعت بلیت شما، دیرتر از ساعت تخلیه اتاق بود؛ اصلاً نگران نباشید! هتل ریحان، دارای اتاق چمدان است. شما می‌توانید وسایل خود را در این اتاق بگذارید و چند ساعت باقی‌مانده تا زمان بلیت را در شهر زیبای قشم، گشت‌و‌گذار کنید.

این هتل چه امکانات و خدماتی ارائه می‌دهد؟

هتل ریحان قشم، جزو هتل‌های 3 ستاره با خدمات متنوع است که شباهت آن را با یک هتل 4 ستاره، بیشتر می‌کند. خوب است بدانید که این هتل، از نظر پاکیزگی اتاق‌ها، عملکرد پرسنل و آرامش محیط، نمره بالایی از طرف میهمانان ایرانی و خارجی کسب کرده است. کیفیت غذا و صبحانه نیز در این هتل، بسیار بالا است و شما می‌توانید غذای خود را در اتاق میل کنید. امکانات و خدمات هتل ریحان، عبارت‌اند از:

  • آسانسور
  • نمازخانه
  • صندوق امانات
  • لابی
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و طبقات
  • تاکسی‌سرویس
  • کافی‌شاپ
  • سالن صبحانه خوری
  • ترانسفر استقبال رایگان
  • ویو نمای دریا، شهر و خیابان
  • پرسنل مجرب و مسلط به زبان انگلیسی
  • پذیرش 24 ساعته
  • لاندری و اتاق چمدان
  • خدمات بیدارباش
  • اینترنت در لابی و اتاق
  • دستگاه واکس کفش
  • نهار و صبحانه در اتاق
  • خدمات تور و گردشگری
  • آژانس مسافرتی
  • خدمات باربری
  • پرینتر و فتوکپی
  • پارکینگ رایگان از نوع خصوصی در محدوده اقامتگاه (در فضای روباز)

4 دلیل برای انتخاب هتل ریحان قشم

هتل ریحان، مزیت‌های زیادی دارد که گردشگران را برای اقامت وسوسه می‌کند. از جمله مزیت‌های این هتل، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. این هتل، تمام امکانات و خدمات خود را در کمترین قیمت ارائه می‌دهد. قطعاً هیچ‌کدام از ما علاقه نداریم که روزهای پرهزینه‌ای را در سفر به قشم تجربه کنیم. با اقامت در این هتل، با کمترین قیمت، بهترین خدمات را دریافت خواهید کرد
  2. اگر از میهمانان سابق هتل ریحان، جویا شوید، آنها به هتل ریحان، نمره بالایی خواهد داد. بررسی نظرات کاربران نشان می‌دهد که این هتل دارای رتبه 3.2 از 5 است.
  3. اگر به هر دلیلی نتوانستید برای اقامت آماده شوید و به دنبال کنسلی بودید؛ نگران نباشید! هتل ریحان برای کنسلی هیچ جریمه و هزینه‌ای دریافت نمی‌کند
  4. این هتل، در نزدیکی دریا واقع شده و به بازارهای بزرگ قشم نزدیک است؛ بنابراین دغدغه طی‌کردن مسافت‌های طولانی برای خرید سوغاتی نخواهید داشت

انواع اتاق‌های هتل ریحان قشم

مواردی که باید قبل از رزرو هتل ریحان قشم در مورد آن بدانید

در این بخش قصد داریم به معرفی انواع اتاق‌های موجود در هتل ریحان قشم، بپردازیم. این اتاق‌ها را بررسی کنید و ببینید کدام اتاق برای شما و خانواده‌تان مناسب است. اگر هم تنها یا مجرد هستید، می‌توانید اتاق‌های یک‌تخته هتل ریحان را امتحان کنید. این اتاق‌ها، تمام امکانات رفاهی لازم برای یک اقامت آرامش‌بخش را دارند. از جمله این امکانات می‌توان به سیستم تهویه‌مطبوع، چای‌ساز، یخچال، حمام و سرویس بهداشتی، سشوار، کف‌پوش موکت، حوله و لوازم حمام، اسپلیت، میز آرایش، میز و صندلی، دمپائی حمام، چای کیسه‌ای و آب‌معدنی اشاره کرد. انواع اتاق‌های هتل ریحان، عبارت‌اند از:

  1. یک‌تخته: دارای یک‌تخت به عرض 90 سانتی‌متر
  2. دوتخته: دارای دو تخت یک‌نفره یا یک‌تخت دونفره
  3. سه تخته: سایز تختخواب: 180/90 سانتی‌متر
  4. چهار تخته: ظرفیت این اتاق، فقط برای چهارنفره است

بازارهای نزدیک به هتل ریحان برای خرید سوغاتی

یکی دیگر از مواردی که قبل از رزرو هتل ریحان قشم، بهتر است با آن آشنا شوید، بازارهای نزدیک به هتل است. آشنایی با این بازارها، به شما کمک می‌کند که برای خرید سوغاتی بتوانید بهتر تصمیم بگیرید.

بازار سنتی قشم

بازار سنتی قشم، تنها 3 دقیقه با هتل ریحان فاصله دارد. این بازار، مرکز عمده‌ فروش انواع سوغاتی است. در حجره‌های قدیمی بازار سنتی قشم، انواع غذاهای محلی، شیرینی‌های سوغاتی و صنایع‌دستی به فروش می‌رسد. برای رفتن به این بازار باید به خیابان امام خمینی قشم بروید. بازدید از تمام این بازار، حدوداً 3 ساعت زمان نیاز خواهد داشت.

بازار بزرگ ستاره

این بازار، جزو بازارهای لوکس و بسیار بزرگ قشم است که در خیابان ولیعصر قرار دارد. بازار ستاره، از جمله نخستین بازارهای مدرن در قشم است که در آن، انواع لباس مردانه، زنانه و بچه گونه، کیف و کفش، لوازم آرایشی، عینک، کالاهای لوکس، لوازم برقی و غیره، به فروش می‌رسد. در این بازار، انواع تفریحات و بازی‌های سرگرمی همچون زمین‌بازی کودکان، سالن بیلیارد، موزه حیوانات و بازی‌های رایانه‌ای وجود دارد.

مجتمع تجاری سیتی‌سنتر

مجتمع تجاری سیتی‌سنتر نیز، جزو بازارهای نزدیک به هتل ریحان قشم است. این مجتمع در میدان امام قلی خان واقع شده است و در تمام روزهای هفته دایر است. چیزی که در این مجتمع بیشتر به چشم می‌خورد، انواع اسباب‌بازی‌های پیشرفته و جذاب است که در ابعاد مختلف به فروش می‌رسند. در کنار آن، سیتی‌سنتر، مرکز خوبی برای خرید انواع شکلات، قهوه، لباس مردانه، زنانه، کودکانه و غیره است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید