هشدار مدیریت بحران در مورد برف و باران تهران

هشدار مدیریت بحران در مورد برف و باران تهران

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران ضمن هشدار جهت احتمال بالا آمدن سطح آب به علت بارش شدید برف و باران در ارتفاعات گفت: مردم استان تهران از توقف و اتراق کنار رودخانه‌ها اجتناب کنند.

کد خبر : ۱۲۵۰۹۲
بازدید : ۶۲۴

حامد یزدی مهر، ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از صدور هشدار نارنجی بارش برف و باران توسط سازمان هواشناسی خبر داد.

یزدی مهر با بیان اینکه طبق پیش بینی‌های هواشناسی از صبح فردا سه شنبه ۱۶ تا صبح چهارشنبه ۱۷ اسفندماه نیمه شمالی استان به ویژه ارتفاعات تهران با بارش باران همراه با رعد و برق همراه خواهد بود گفت: در نقاط مستعد بارش تگرگ و بعضی ساعات وزش باد شدید، بارش باران و برف و وقوع کولاک مورد انتظار است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بیان داشت: بر اثر بارش‌های پیش بینی شده لغزندگی جاده‌ها در مسیر‌های کوهستانی و کولاک برف مورد انتظار است و توصیه اکید مدیریت بحران این است در صورت ضرورت تردد در محور‌های کوهستانی و لغزنده تمهیدات لازم اتخاذ شود.

وی در ادامه به بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها بر اثر تداوم بارش‌های پیش بینی شده اشاره کرد و عنوان داشت: با توجه به این مورد آب گرفتگی معابر و اختلال در سفر‌های بین شهری دور از انتظار نیست.

یزدی مهر بیان داشت: توصیه مدیریت بحران به کوهنوردان حرفه‌ای و آماتور این است که اکیداً از فعالیت‌های کوهنوردی اجتناب کنند و همچنین از توقف در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها بپرهیزند. مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بیان داشت: با توجه به صدور هشدار نارنجی ستاد بحران در استان تهران به صورت صد درصدی در حالت آماده باش کامل خواهند بود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید