(ویدئو) حمله باور نکردنی گله شیرها به یک تمساح

(ویدئو) حمله باور نکردنی گله شیرها به یک تمساح

به طور طبیعی، شیر و تمساح هر دو شکارچی باورنکردنی هستند و به خاطر تاکتیک‌های شگفت‌انگیز خود در هنگام از بین بردن طعمه شناخته می‌شوند. اما تمساح‌ها نیروی گاز گرفتن بسیار زیادی دارند و با این فرصت می‌توانند شیر را به شدت زخمی کنند.

کد خبر : ۱۲۵۳۰۴
بازدید : ۲۴۳۴

این لحظه غیرقابل تصوری بود که یک گروه از شیر‌ها در حمله به یک تمساح عظیم الجثه که در خشکی حضور پیدا کرده بود تردید نکردند!

شیر‌ها به خاطر طبیعت پر جنب و جوش و خشن خود شناخته می‌شوند، اما گرفتن تمساح عجیب و غیرقابل پیش بینی است.

طول یک تمساح کاملاً رشد یافته به ۷ متر (۲۲.۹ فوت) و وزن آن به ۱ تن (۲۲۰۴ پوند) می‌رسد. برخلاف یک شیر کاملاً رشد یافته که تنها تا ۲۷۰ کیلوگرم (۵۹۵ پوند) وزن دارد.

به طور طبیعی، این دو گونه هر دو شکارچی باورنکردنی هستند و به خاطر تاکتیک‌های شگفت‌انگیز خود در هنگام از بین بردن طعمه شناخته می‌شوند. اما تمساح‌ها نیروی گاز گرفتن بسیار زیادی دارند و با این فرصت می‌توانند شیر را به شدت زخمی کنند. این شیر‌ها می‌دانستند که عملیات گروهی در مقابل این خزنده قطعاً به نفع آن‌ها خواهد بود.

کانر داوز دانش آموز ۱۵ ساله و خانواده اش از دیدن این منظره باورنکردنی در منطقه حفاظت شده انتابنی در آفریقای جنوبی در واتربرگ لذت بردند.

کانر در این باره می‌گوید: ما شیر نر را تماشا کردیم که در جاده خاکی در امتداد رودخانه راه می‌رفت. شیر نر با چند شیر جوان برخورد کرد و همه به راه رفتن در جاده ادامه دادند. آن‌ها به جایی رسیدند که تمساح در خشکی و زیر آفتاب حضور داشت. ناگهان شیر نر به تمساح حمله کرد.

من شوکه شدم که یک شیر حتی به فکر کشتن یک تمساح می‌افتد. من واقعاً برای تمساح نگران نبودم این تا زمانی بود که شیر پای عقبش را گرفت و آن را از آب دور کرد. بقیه شیر‌ها هم پیوستند و به تحریک و حمله به تمساح ادامه دادند.

سرانجام، تمساح موفق به فرار شد و من خیالم راحت شد که نمی‌بینیم شیر تمساح را می‌کشد. تمساح شنا کرد و شیر‌ها حرکت کردند و طوری برخورد کردند که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است. تا به حال همچین چیزی ندیده بودم. حتی راهنمای سافاری به ما گفت که هرگز چنین چیزی را ندیده یا نشنیده است.

ما تمساح را روز بعد در حال شنا در آب دیدیم و دوستانی که دو هفته بعد از آن بازدید کردند نیز تأیید کردند که تمساح هنوز خوب است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید