جسد بی‌جان دختر گمشده در گرگان پیدا شد

جسد بی‌جان دختر گمشده در گرگان پیدا شد

صبح امروز در حالی که تلاش پلیس برای یافتن نامبرده ادامه داشت، اطلاع یکی از شهروندان به مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ مبنی بر مشاهده جسد یک خانم جوان در کنار مجتمع تجاری پلیس به محل اعزام شد.

کد خبر : ۱۲۶۳۴۹
بازدید : ۴۲۲۶

گلستان دختر ۱۷ ساله گرگانی که عصر دیروز فقدان وی به پلیس اعلام شده بود صبح امروز در کنار یکی از مجتمع‌های تجاری، بی‌جان پیدا شد.

سرهنگ علی تجری عصر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با تایید این خبر اظهار کرد: دختر نوجوان گرگانی عصر دیروز به قصد کلاس مشاوره تحصیلی از منزل خارج و پاسخگوی تماس خانواده نبود.

وی بیان کرد: مادر نگران این دختر نوجوان گمشده با اعلام موضوع، فقدان دختر را به کلانتری ۱۱ گرگان اعلام و متعاقب آن بلافاصله پرونده به پلیس آگاهی ارجاع شد. فرمانده انتظامی شهرستان گرگان ادامه داد: صبح امروز در حالی که تلاش پلیس برای یافتن نامبرده ادامه داشت، اطلاع یکی از شهروندان به مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ مبنی بر مشاهده جسد یک خانم جوان در کنار مجتمع تجاری پلیس به محل اعزام شد.

تجری با بیان اینکه بررسی مشخصات جسد یافت شده مشخص شد جسد متعلق به فرد گمشده است، تصریح کرد: بر اساس نظر افسر بررسی صحنه، خودکشی نامبرده بر اثر سقوط از ارتفاع صورت گرفته و تحقیقات برای بررسی علل حادثه در دست بررسی است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید