رامسر قرمز شد؛ جدیدترین نقشه کرونایی کشور را ببینید

رامسر قرمز شد؛ جدیدترین نقشه کرونایی کشور را ببینید

بر اساس آخرین به‌روزرسانی‌ها، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز از ۱۰ به ۱۳ و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی از ۳۳ به ۴۸ شهر افزایش یافت.

کد خبر : ۱۲۷۴۱۶
بازدید : ۲۴۰۸

علاوه بر افزایش شهرهای قرمز از ۱۰ به ۱ شهر، تعداد شهر‌های با وضعیت زرد از ۱۹۸ به ۱۹۴ و تعداد شهر‌های با وضعیت آبی از ۲۰۷ به ۱۹۳ شهر رسید.

قرمز: ۱۳ شهر

نارنجی: ۴۸ شهر

زرد: ۱۹۴ شهر

آبی: ۱۹۳ شهر

از سوی دیگر بر اساس آخرین اطلاع رسانی رنگ بندی کرونایی مناطق کشور، رامسر در وضعیت قرمز و شهرستان‌های گلوگاه، سوادکوه، سوادکوه شمالی، کلاردشت و تنکابن در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

رامسر قرمز شد؛ جدیدترین نقشه کرونایی کشور را ببینید

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، استان مازندران طبق اعلام، تعداد مناطق با وضعیت آبی به ۱۳ شهرستان کاهش یافت و شهرستان‌های نکا، بهشهر و جویبار مناطق زرد کرونایی استان هستند.

طبق رنگ‌بندی کرونایی شهرستان رامسر در وضعیت قرمز، گلوگاه، سوادکوه، سوادکوه شمالی، کلاردشت و تنکابن در وضعیت نارنجی قرار دارند.

بر اساس همین گزارش نکا، بهشهر و جویبار در وضعیت زرد کرونایی و میاندورود، ساری، قائمشهر، سیمرغ، بابل، آمل، بابلسر، محمودآباد، فریدونکنار، نور، نوشهر، چالوس و عباس آباد در وضعیت رنگ آبی قرار دارند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در توصیه‌ای، تکمیل واکسیناسیون، ماسک زدن، استقرار تهویه مناسب در اماکن سربسته، رعایت و مراقبت بهداشتی به ویژه در تجمعات جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کویید ۱۹ را الزامی دانست.

منبع: همشهری آنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید