(عکس) سردار آزمون یاد علی دایی را زنده کرد

(عکس) سردار آزمون یاد علی دایی را زنده کرد

گل سوم لورکوزن به شالکه روی ضربه سر زیبای سردار آزمون به ثمر رسید.

کد خبر : ۱۲۸۴۴۴
بازدید : ۲۸۶

بعد از وقفه به‌وجودآمده به‌خاطر برگزاری بازی‌های ملی، دوباره رقابت‌های باشگاهی امروز از سر گرفته شد و در یکی از مسابقات بوندسلیگا، دو تیم شالکه و بایرلورکوزن به‌مصاف یکدیگر رفتند.

سردار آزمون به برخی دلایل که البته برایش حاشیه‌ساز هم شد، در اردوی تیم ملی فوتبال ایران حضور پیدا نکرد؛ اما هر طور که بود، این مسئله با پایان خوشی برای این بازیکن همراه بود.

بر اساس گزارش رسانه‌های آلمانی، به نظر می‌رسید که سردار امروز در ترکیب اصلی بایرن لورکوزن مقابل شالکه قرار بگیرد؛ اما با اعلام ترکیب اصلی پیش از بازی، معلوم شد که او روی نیمکت قرار دارد.

پیش‌بینی می‌شد ژابی آلونسو در نیمه دوم از ستاره ایرانی خود استفاده کند و همین اتفاق هم رخ داد. جایی که آزمون در دقیقه ۶۶ درحالی‌که بازی با دو گل به سود لورکوزن در جریان بود، به زمین آمد.

عکس| سردار آزمون یاد علی دایی را زنده کرد

درحالی‌که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد، سردار آزمون یک بار دیگر پاسخ اعتماد ژابی آلونسو را داد و با یک ضربه سر تماشایی، گل سوم لورکوزن را به ثمر رساند.

ستاره ایرانی لورکوزن ارسال موسی دیابی را با یک ضربه سر، آن هم تقریباً از روی نقطه پنالتی، تبدیل به گل کرد. سردار همیشه نشان داده که چه توانایی بالایی در زدن گل با ضربات سر دارد و حالا یک بار دیگر این قابلیت فوق‌العاده خود را، آن هم در بوندسلیگا، به رخ کشید.

این سومین گل آزمون در این فصل از رقابت‌های بوندسلیگا بود و همان‌طورکه رسانه‌های آلمانی نیز روی این موضوع تأکید می‌کنند، قطعاً ژابی آلونسو در ادامه فصل حساب ویژه‌ای روی درخشش و گلزنی‌های این بازیکن ایرانی خود باز خواهد کرد.

عکس| سردار آزمون یاد علی دایی را زنده کرد

منبع: ورزش سه

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید