(ویدئو) اولین قرار بین یک شیر نر و ماده جنجالی شد!

(ویدئو) اولین قرار بین یک شیر نر و ماده جنجالی شد!

یک جفت شیر نر و ماده در اولین قرار با هم گلاویز شدند و شیر ماده از اینکه شیر نر وارد قلمرو او شده بود به شدت عصبانی شد.

کد خبر : ۱۲۸۶۵۹
بازدید : ۱۹۹۷۵

باغ وحش چلیابینسک روسیه فیلمی را منتشر کرد که نشان می‌دهد اولین قرار بین یک شیر ماده و یک شیر نر که برای اولین بار با هم روبرو می‌شوند به خوبی پیش نرفت.

شیر نر یک و نیم ساله که سوا نام دارد به محوطه‌ای که کیارا در آن زندگی می‌کند رفت تا با او آشنا شود. اما اولین قرار برای دو شکارچی خوب پیش نرفت، زیرا شیر ماده شروع به دفاع از قلمرو خود کرد.

به نظر می‌رسد کیارا از رفتار مهمان ناخوانده‌ای که آزادانه در منطقه او پرسه می‌زد عصبانی شد، اما شیر نر کنجکاو سرگرم بازی و قدم زدن در نقاط مختلف قلمرو کیارا بود.

کیارا چند سیلی به خواستگار احتمالی خود زد با این حال، پرخاشگری او سوا را نترساند و شیر جوان به هیچ وجه ناراحت نشد، زیرا اسباب بازی‌های زیادی در محوطه وجود داشت که بلافاصله علاقه خود را به معشوقه خود از دست داد. شیر نر با یک توپ بولینگ و یک قوطی شروع به بازی کرد و یک کنده چوب را جوید.

کیارا در حالی که سوا در قلمرو او می‌چرخید مبهوت به نظر می‌رسید، در نهایت سعی کرد با دوست جدیدش که در آن زمان از بازی با اسباب بازی‌های جدیدش لذت می‌برد، ارتباط برقرار کند. در پایان دو شیر اسباب بازی‌های خود را تقسیم کردند و به قفس‌های جداگانه رفتند.

منبع:فرارو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید