(عکس) مهدی طارمی از کریستیانو رونالدو بهتر است!

(عکس) مهدی طارمی از کریستیانو رونالدو بهتر است!

خبر علاقه الهلال به طارمی که توسط روزنامه رکورد منتشر شد، فضای مجازی عربستان را زیر و رو کرد و کاربران اظهارنظر‌های فراوانی در این خصوص مطرح کرده‌اند.

کد خبر : ۱۲۹۹۰۷
بازدید : ۲۶۴

داستان جذب مهدی طارمی توسط الهلال، به خبر اول رسانه‌های پرتغال، ایران و عربستان تبدیل شد. روزنامه رکورد در شماره روز چهارشنبه خود مدعی شد که این باشگاه سعودی قصد دارد پس از اتمام قرارداد اودیون ایگالو نیجریه‌ای، باب مذاکره با باشگاه پورتو را باز کرده و مهاجم ایرانی را به خدمت بگیرد.

در هفته‌های گذشته اخباری زیادی پیرامون علاقه الهلال به لیونل مسی منتشر شد و این باشگاه متمول سعودی نیز پیشنهاد شگفت‌انگیزی را به فوق ستاره آرژانتینی ارائه کرد ولی با مخالفت لئو روبرو شد. پس از ادعای رکورد پرتغال مبنی بر تمایل الهلال به جذب طارمی، فضای مجازی عربستان با واکنش‌های گسترده‌ای درخصوص انتقال احتمالی مهاجم ایرانی به این کشور همراه بوده است.

بسیاری از هواداران الهلال با استقبال از احتمال پیوستن مهدی طارمی به این تیم، او را یک انتقال بسیار بزرگ برای تیمشان می‌دانستند، بخصوص اینکه او سهمیه آسیایی محسوب می‌شود و آبی‌های ریاض می‌توانند بازیکنان خارجی دیگری را نیز به خدمت بگیرند.

در سمت مقابل نیز ایده جذب طارمی مخالفانی هم داشت و آنها خواستار جذب بازیکنان مطرح دیگری مانند لیونل مسی هستند. در زیر تنها گوشه‌ای از هزاران توئیت و واکنشی که طی 24 ساعت اخیر در خصوص مهدی طارمی و شایعات پیوستن او به الهلال منتشر شده را مرور می‌کنیم:

- او یک گزینه سوپرخیالی است و امیدوارم به الهلال بیاید.
- عقلانی نیست که ما بازیکنی را بیاوریم که در 42 بازی موفق به زدن 23 گل شده و بازیکنی را از دست بدهیم که در 40 بازی بیشتر از 40 گل به ثمر رسانده است. ایگالو از او بهتر است.
- یکی از ضعیف‌ترین خریدها می‌تواند باشد. او در پورتو بازی می‌کند و در 3 فصل اخیر افت کرده است.
- بایرن مونیخ و اینترمیلان در آخر فصل با او قرارداد امضا می‌کنند و بعید است که به فوتبال آسیا برگردد.
- (در پاسخ به کامنت کاربری که طارمی را یک خرید ضعیف دانسته بود): چطور می‌گویی خرید ضعیفی است عزیزم؟ او 40 بازی با آنها انجام داد و 23 گل زد و 12 پاس گل داد و فصل قبل برای کسب عنوان بهترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا رقابت می‌کرد و فراموش نکنید که او در اروپا بازی می‌کند نه در آسیا.
- اگر گومز و ایگالو را فراموش کنیم، (طارمی) یک بازیکن یکپارچه است که برای نحوه بازی الهلال به عنوان یک گلزن ماهر مناسب است. او می‌تواند خارج از محوطه جریمه بازی کند و مشکلی ندارد. مهدی بازیکن فوق‌العاده‌ای است. اگر بیاید، به خدا انتقالی رؤیایی است. انشالله که انجام شود.
- برای کسانی که می‌پرسند مهدی طارمی جاه‌طلب است یا نه، اگر مهاجم جاه‌طلب از نظر آنها هالند، امباپه یا اوسیمین باشد، مطمئنا مهدی طارمی جاه‌طلب نخواهد بود. خیلی خنده‌دار است که می‌گویند طارمی برای جاه‌طلبی‌های الهلال مناسب نیست؛ درحالی‌که او مهاجمی فوق‌العاده و یکپارچه است. امیدوارم خبر درست باشد و این همان چیزی است که من انتظار دارم زیرا رکورد پرتغالی این خبر را منتشر کرده است.

در زیر نیز دیگر توییت‌ها و اخبار پیرامون طارمی و الهلال را مرور می‌کنیم:

1851578

روزنامه سعودی اسپورت با انتشار این خبر نوشت که رونالدو، اسم رمز خرید بعدی الهلال است، چرا که با حضور فوق ستاره پرتغالی در النصر، مهدی طارمی بی‌میل نیست که راهی تیم رقیب یعنی الهلال شود و با رونالدو به رقابت بپردازد.

1851573

اگر مهدی طارمی مهاجم بعدی الهلال باشد، خیلی خوشحال می‌شوم.

1851574

اگر بتوانی مهدی طارمی را بیاوری، به خدا سوگند دستاوردی بزرگی است. مهدی طارمی از رونالدو بهتر است. وقتی که او به محوطه جریمه می‌رسد، بهتر از هر بازیکن دیگری است. می‌دانید چرا این حرف‌ها را می‌زنم؟ همان لحظه که به توپ می‌رسد، حالت گلزنی، حالت بدنی و سن او اینها را نشان می‌دهد.

1851575

این کاربر نیز نوشته است تا زمانی که طارمی جانشین مارگا باشد، گزینه خوبی به حساب می‌آید.خبرنگار روزنامه ریاض نیز در پاسخ نوشته است: او کسی است که مارگا را وادار به جدایی کرد تا جای او را (در خط حمله پورتو) بگیرد.

1851576

اکانت کاربری سهم که با 810 هزار فالوئر یکی از بزرگترین حساب های فوتبالی عربستان در توئیتر است، این خبر را پوشش دادکه بیش از 570 هزار بازدید و بیش از 300 کامنت نیز در مورد شایعات پیوستن طارمی به الهلال به همراه داشت. البته جریان العضیانی، یکی از خبرنگاران نزدیک به باشگاه الهلال مدعی شد این خبر صحت ندارد.

1851577

این یکی از قشنگ‌ترین گل@های این مهاجم ایرانی است که طبق ادعای روزنامه‌های پرتغالی در رادار الهلال قرار گرفته است.

1851579

(در پاسخ به کاربری که با توئیت تصویر طارمی و با تمسخر نوشته است آیا جاه‌طلبی الهلال این بود؟): واقعا این درست است که شما فوتبال را نمی‌فهمید.
بازیکن سوپر آسیایی که تمام تجربه‌اش در اروپا بوده است.
آیا طارمی را در لیگ پرتغال و لیگ قهرمانان دنبال کردید؟
دست از سرمان بردار!

1851580

کاربری با انتشار تصویر آمار طارمی در این فصل نوشته است: آمار او در این فصل قوی است و در 42 بازی 23 گل زده و 12 گل زده است. القحطانی نیز در پاسخ نوشته است: او مهاجم خوبی است و در صورت جدایی جانگ هیون سو، یک بازیکن آسیایی به شمار می‌رود.

1851581

القحطانی سپس در چندین توییت، به کاربران پاسخ داد و طارمی را گزینه مناسبی برای الهلال دانست. او در جواب این کاربر که اعلام کرده بود فکر نمی‌کند طارمی بی‌خیال حضور در اروپا شود، نوشت: او 30 ساله است، من انتظار آخرین تجربه او در اروپا با پورتو را دارم، ضمن اینکه در آسیا، حضور در الهلال به یک رؤیا تبدیل شده است.

1851582

بهترین گزینه برای جانشینی ایگالو و اولین ایرانی که قرار است که برای الهلال بازی کند.

1851583

این کاربر با انتشار ویدیو گل فوق العاده طارمی به چلسی نوشت: مهدی طارمی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی، یوونتوس، اتلتیکو مادرید و باشگاه‌های بزرگ اروپا گلزنی کرد.

اما کسانی از او انتقاد می‌کنند که بزرگترین بازی‌هایی که دیده‌اند، دربی قاسم (دربی شهر کوچک بریدة، یکی از بی‌ارزش‌ترین دربی‌های عربستان) است.

1851584

این کاربر نیز با کنار هم قرار دادن عکس‌هایی از طارمی و مسی، آنها را خریدهای مهم الهلال نامید.

1851585

حمود القحطانی، خبرنگار روزنامه ریاض عربستان نیز با انتشار این توییت نوشت: نظر شما درباره این خبر چیست؟ به خصوص اینکه او یک گلزن + یک آسیایی است و او بود که جای مارگا را گرفت و باعث انتقالش از پورتو به الهلال شد.

1851586

مهدی طارمی در راه قاره آسیا
مهاجم مرگبار و مهمتر از همه اینکه او آسیایی است.
او کابوس باشگاه‌های آسیایی خواهد شد، البته اگر اتفاق بیفتد (به الهلال بپیوندد).

الهلالی‌ها که می‌گویند مهدی مهاجمی است که چندان جاه‌طلب نیست، 100 درصد مطمئن هستم که او را نمی‌شناسند و اغلب فقط لیگ روشن (لیگ عربستان) را دنبال می‌کنند. اگر خبر (پیوستن طارمی به الهلال) صحت داشته باشد، ای کاش دولت بدون گوش دادن به دیگر مسائل، با او امضا می‌کرد.

منبع: ورزش سه
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید