انفجار مواد محترقه در کرج حادثه آفرید

کد خبر : ۱۳۷۵۸
بازدید : ۸۳۶
مدیر روابط عمومی سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: در منطقه کلاک در یک ساختمان ۳ طبقه نیمه کاره نوجوان ۱۷ ساله ای در حال تولید و ساخت مواد محترقه و منفجره بوده که با انفجار این مواد از ناحیه دست، پا و صورت دچار آسیب جدی می‌شود.

سیدجواد موسوی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به انفجار مواد محترقه در کرج، اظهار داشت: در ساعت 19:39 دقیقه امشب، طی تماس تلفنی با سامان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، از یک حادثه انفجار مواد محترقه در منطقه کلاک در شهرستان کرج گزارش داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله از 2 ایستگاه 113 و 166، تعداد 3 دستگاه خودرو عملیاتی به همراه 6 نفر نیروی امدادی به محل حادثه اعزام شدند، افزود: در یک ساختمان 3 طبقه نیمه کاره نوجوان 17 ساله‌ای در حال تولید و ساخت مواد محترقه و منفجره بوده که با انفجار این مواد از ناحیه دست، پا و صورت دچار آسیب جدی می‌شود.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج تصریح کرد: ماموران آتش نشانی بلافاصله نسبت به پاکسازی و ایمن‌سازی محل حادثه اقدام کرده و فرد مصدوم را به عوامل اورژانس تحویل دادند.

وی با تاکید بر اینکه در سال گذشته خوشبختانه هیچگونه حادثه‌ای در شب قبل از چهارشنبه آخرسال نداشتیم، تاکید کرد: این نخستین حادثه انفجار و قربانی در رابطه با چهارشنبه آخر سال در سال جاری محسوب می‌شود.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید