وقتی آدم ربا خودکشی می‌کند!

وقتی آدم ربا خودکشی می‌کند!

دختری 15 ساله و اهل سایتاما ژاپن سرانجام توانست پس از دو سال از بند آدم‌ربایان فرار کند. نکته جالب فرارش این است که آن دختر به دلیل اشتباه سهوی آدم‌ربایان فرار کرده است.

کد خبر : ۱۴۳۸۰
بازدید : ۲۱۱۱
وقتی آدم ربا خودکشی می‌کند!

فرادید | دختری 15 ساله و اهل سایتاما ژاپن سرانجام توانست پس از دو سال از بند آدم‌ربایان فرار کند. نکته جالب فرارش این است که آن دختر به دلیل اشتباه سهوی آدم‌ربایان فرار کرده است.

به گزارش فرادید به نقل از سی ان ان، این دختر 15 ساله در سال 2014 در دام آدم‌ربایی افتاد و از آن پس در آپارتمانی در توکیو و استان چیبا نگهداری می‌شد. او در روز یکشنبه و هنگامی که در آپارتمانی در بخش ناکانو شهر توکیو حبس بود، توانست از آنجا فرار کند و با مادر خود تماس بگیرد. پس از آن نیز پلیس در جریان ماجرا قرار گرفت.

گفته می‌شود که شخصی به نام «کابو ترائوچی» او را دزدیده بود. گفتنی است کابو فارغ‌التحصیل دانشگاه است. وی صبح روز دوشنبه در شهر ایتو در استان شیزوکا، یعنی در فاصله 100 کیلومتری از محل پیدا شدن دختر 15 ساله دستگیر شد.

پلیس سایتاما می‌گوید که کابو ترائوچی را به حالت خون آلود و همراه با یک کاتر دستگیر کرده است. به نظر می‌رسد که او تلاش کرده پیش از دستگیری توسط پلیس خودش را بکشد، اما پلیس به موقع رسیده و او را به بیمارستان رسانده است. جرائم کابو پس از ترخیص از بیمارستان پیگیری خواهد شد.

اشتباه آدم ربا چه بود؟
رسانه‌های محلی می‌گویند که آدم ربا برای خرید یک دستگاه تلفن همراه از خانه خارج شد، اما فراموش کرد تا در را قفل کند. دختر نیز از همین فرصت برای فرار و تماس با پلیس استفاده کرد.

او در ماه مارس سال 2014 ناپدید شد. در آن روز، یادداشتی بر روی صندوق پستی خانه آن‌‎ها گذاشته شده بود که بر روی آن نوشته شده بود: «دختر شما قرار است در خانه دوستش بماند؛ بنابراین نیازی نیست دنبالش بگردید.»

منبع: CNN
ترجمه: وبسایت فرادید

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید