انفجار در ارتفاعات جنوبی مشهد

پژواک صدای انفجار عصر چهارشنبه در ارتفاعات جنوبی مشهد موجب ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان ساکن در مناطق هاشمیه، آب و برق و بولوار صیاد شیرازی شد.

کد خبر : ۱۴۸۲۴
بازدید : ۱۲۰۳
پژواک صدای انفجار عصر چهارشنبه در ارتفاعات جنوبی مشهد موجب ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان ساکن در مناطق هاشمیه، آب و برق و بولوار صیاد شیرازی شد.

مقارن ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه عصر چهارشنبه صدای انفجاری مهیب همراه با متصاعد شدن دود غلیظ با رنگ گوگردی در محدوده پارک خورشید مشهد موجب رعب و وحشت بسیاری از شهروندان مشهدی شد.

گفنه می شود صدای انفجار شنیده شده در ارتفاعت جنوبی شهر مشهد ناشی از انفجار در مجموعه کمربند جنوبی برای تخریب کوه های و موانع جاده سازی بوده است.

شایان ذکر است شدت صدای این انفجارات به حدی بوده که در مناطق صیاد شیرازی، آب و برق،هاشمیه و آزادگان و رضا شهر شنیده شد.

شنیده ها حاکی از عملیات راهسازی و انفجار در کوه های مجاور این مناطق در راستای عملیات راهسازی اتصال بلوار برونسی به بزرگراه باغچه به طول ۲۷ کیلومتر است.

کریمی معاون سیاسی و امنیتی فرماندار مشهد امشب در گفتگو با اخبار شبکه خراسان رضوی گفت: پیمانکار بنیاد مسکن انفجارات را انجام داده و نمایندگان ویژه این اقدامات نیز در محل حضور داشته اند. اما صدای این انفجارات نامتعارف بوده است.

وی به میزان خسارات وارده به منازل مردم اشاره ای نکرد.

ریحانی مدیر نظارت بر پروژه‌های شهری شهرداری مشهد در مورد منبع انفجار مذکور اظهار داشت: صدای شنیده شده در این مناطق مربوط به عملیات اجرایی در کمربند مشهد بوده و انفجار صورت گرفته با مجوز قبلی انجام شده و حادثه خاصی رخ نداده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید