پوستر جدید دلواپسان پس از توافق

پوستر جدید دلواپسان پس از توافق

به زودي شهرونداني كه از زير پل‌هاي شهر عبور مي‌كنند با پوستر جديدي مواجه خواهند شد كه به مناسبت دوران پس از مذاكرات هسته‌اي طراحي شده است؛ اين پوستر با شعار «يك ملت هستيم؛ چه در مذاكره، چه در مبارزه»‌ بر عرشه پل‌هاي شهر نصب مي‌شود.

کد خبر : ۱۵۹۰
بازدید : ۲۱۶۱
فرادید | به زودي شهرونداني كه از زير پل‌هاي شهر عبور مي‌كنند با پوستر جديدي مواجه خواهند شد كه به مناسبت دوران پس از مذاكرات هسته‌اي طراحي شده است؛ اين پوستر با شعار «يك ملت هستيم؛ چه در مذاكره، چه در مبارزه»‌ بر عرشه پل‌هاي شهر نصب مي‌شود.

روزنامه جوان وابسته به سپاه پاسداران با انتشار این خبر نوشت: خانه طراحان انقلاب اسلامي که پوسترهاي مناسبتي كه منتشر مي‌كند، بار ديگر پوستري را با موضوع مذاكرات هسته‌اي منتشر كرده است؛ در اين پوستر شخصي كه مي‌تواند نماد مذاكره‌كننده هسته‌اي ايران يا در مفهومي جامع‌تر نماد يك ايراني باشد در حالي مشاهده مي‌شود كه يك طرف لباسش كتي مشكي رنگ با نماد پرچم جمهوري اسلامي بر سينه است و طرف ديگرش لباس نظامي و ارتشي.

پوستر جدید دلواپسان پس از توافق
اين پوستر كه با شعار «‌يك ملت هستيم؛ چه در مذاكره، چه در مبارزه» منتشر شده، چندمين پوستر و طرحي است كه در طول دوره مذاكرات هسته‌اي توسط خانه طراحان انقلاب اسلامي طراحي و اكران مي‌شود.

طراحان خانه طراحان انقلاب اسلامي، تقريباً براي هر مناسبت تاريخي و موضوعي، طرحي را منتشر مي‌كنند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید