جزئیات جلسات بابک زنجانی بامقامات قضایی

وکیل مدافع بابک زنجانی از انتظار برای تعیین شعبه از سوی مرجع قضایی خبر داد و بر ضرورت ارائه تمهیداتی برای حفظ اموال خارجی و مصون بودن از تعرض افراد خاص تاکید کرد.

کد خبر : ۱۷۸۱۱
بازدید : ۱۰۶۸
وکیل مدافع بابک زنجانی از انتظار برای تعیین شعبه از سوی مرجع قضایی خبر داد و بر ضرورت ارائه تمهیداتی برای حفظ اموال خارجی و مصون بودن از تعرض افراد خاص تاکید کرد.

رسول کوهپایه زاده در گفتگو با مهر، در خصوص آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی گفت: پرونده موکلم به منظور فرجام خواهی به دیوان عالی کشور رفت و پس از این ارسال، ما باید منتظر تعیین شعبه از سوی این مرجع قضایی باشیم.

وی با اشاره به دیدار بابک زنجانی با برخی مقامات قضایی، گفت: بابک زنجانی ۲۸ماه است که در انفرادی به سر می برد و ارتباط وی با کلیه شرکا و امانتدارانش قطع شده است و همین امر زمینه را برای سوء استفاده و تعرض به اموال وی فراهم کرده است. با این حال موکلم دیدار و جلساتی را با مقامات قضایی به منظور تسریع در بازپرداخت بدهی ها و استرداد وجوه و اموال داشته است.

وکیل مدافع متهم ردیف اول پرونده فساد نفتی در پاسخ به این سوال که آیا بابک زنجانی با معاون اول قوه قضاییه نیز دیداری داشته است؟ اظهار داشت: دیدارهای اخیر با مجموعه دادستانی تهران و برخی مقامات این نهاد قضایی بوده است.

کوهپایه زاده با اشاره به ضرورت ارائه راهکارهایی برای حفظ اموال خارجی زنجانی، تصریح کرد: زنجانی یک ماه گذشته وکالت بلاعزلی را به شرکت نفت برای پیگیری اموالش در ترکیه داد و آنها می توانند در محاکم ترکیه علیه افرادی که اموال را مورد تعرض قرار دادند اقامه دعوا کنند تا این مسئله با سرعت بیشتری پیگیری شود. با این حال ضروری است تمهیدی اندیشیده شود تا اموال خارج از کشور زنجانی از تعرض برخی افراد سوء استفاده گر مصون واقع شود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید