همدستی پدر و پسر در قتل محیط‌بانان

فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری قاتلان شهدای محیط‌بان هرمزگان طی یک عملیات پیچیده پلیسی در ارتفاعات صعب البور قلات بالا خبرداد و گفت: افراد دستگیر شده پدر و پسر60 و 27ساله هستند که به جرم خود اعتراف کردند.

کد خبر : ۲۰۴۲۵
بازدید : ۱۹۹۰
فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری قاتلان شهدای محیط‌بان هرمزگان طی یک عملیات پیچیده پلیسی در ارتفاعات صعب البور قلات بالا خبرداد و گفت: افراد دستگیر شده پدر و پسر60 و 27ساله هستند که به جرم خود اعتراف کردند.

به گزارش ایران، پنجشنبه هفته گذشته طبق گزارش رسیده در ساعت 15و 30دقیقه مبنی بر درگیری مسلحانه بین شکارچیان و ماموران محیط‌بانی محیط زیست هرمزگان در ارتفاعات منطقه حفاظت شده گنو هرمزگان با اعزام چندین تیم جهت بررسی به کوه‌های صعب‌البور این منطقه پس از چندین ساعت جستجو پیکر بیجان دو شهید محیط‌بان در محل حادثه یافت شد و انتقال این شهدا با سختی در صبح روز جمعه به بندرعباس اعزام شد.

➖این پرونده از طریق 10تیم مجرب کارآگاهان انتظامی و فرماندهی انتظامی شهرستان بندرعباس پیگیری شد و با بدست آوردن اطلاعات فنی قاتلان و محل اختفای آنان در محدوده ارتفاعات قلات بالا و روستای کنارو شناسایی شد.

➖با توجه به شناسایی قاتلین 10نفر مرتبط به این پرونده دستگیر شدند و در ادامه روند بازجویی‌ها یکی از دستگیر‌شدگان به دست داشتن برادر و برادرزاده‌اش در این پرونده اعتراف کرد.

➖با استفاده از اطلاعات بدست آمده محل اختفای قاتلان در کمتر از 24 ساعت در منطقه
کوهستانی و صعب العبور قلات بالا پس از یک عملیات سخت و درگیری مسلحانه دو قاتل دستگیر شدند که البته در اعترافات اولیه اقدام خود را شکار غیر مجاز اعلام کردند.

➖با توجه به محل اصابت گلوله در هردو شهید و اینکه گلوله‌های شلیک شده از سلاح جنگی کلاشینکف بوده و احتمال می‌رود با اسلحه به سرقت رفته محیط‌بانان به آنان شلیک شده، روند بررسی پرونده همچنان از طریق کارشناسان آگاهی در حال انجام است.

➖دو پوکه تیر جنگی در محل حادثه پیدا شده است ، قاتلان در ادامه بازپرسی‌ها به محل مخفی کردن اسلحه به سرقت رفته محیط‌بانان اعتراف کرده‌اند

➖ در طول بررسی پرونده شهدای محیط‌بان نیروهای پلیس با مورد مشکوکی در حوالی منطقه مواجه شده که پس از تعقیب فرد مشکوک در جلو درب منزلی در منطقه قلات، وی با استفاده از سلاح سرد اقدام به حمله به سوی ماموران کرده که با شلیک ماموران زخمی و در بازرسی از منزل وی 40کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه در لوله پولیکا جاسازی شده بود و 10سانت مواد مخدر صنعتی شیشه و همچنین دو موتور سیکلت سرقتی و یک دستگاه خودرو پژو 405 و دو نفردر ارتباط با این پرونده کشف و دستگیر شدند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید