ظریف گزارش رویترز درباره مذاکرات را تکذیب کرد

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه گزارش برخی رسانه های غربی درباره محتای مذاکرات با همتای آمریکایی خود را ˈ دروغ پراکنی ˈ خواند.

کد خبر : ۲۱۱
بازدید : ۹۷۵

فرارو| محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه گزارش برخی رسانه های غربی درباره محتای مذاکرات با همتای آمریکایی خود را ˈ دروغ پراکنی ˈ خواند.

به گزارش فرادید، خبرگزاری رویترز در گزارشی اختصاصی مدعی شد که وزیر خارجه ایران به آمریکا هشدار داده است که عدم رسیدن به توافق هسته‌ای احتمالاً حکایت از مرگ سیاسی دولت «حسن روحانی» رئیس‌جمهور ایران دارد.

طبق گزارش رویترز، سه نفر از مقامات ارشد ایرانی اعلام کردند که ظریف در دیدار با «جان کری» وزیر خارجه آمریکا در چندین نشستی که در هفته‌های اخیر داشته‌اند، نگرانی خود را در میان گذاشته است و این مقامات همچنین اعلام کردند که ایران این مسئله را با قدرت‌های گروه 1+5 نیز در میان گذاشته است.

وزیر امور خارجه ایران در این باره اظهار کرد: «در هیچ یک از ملاقاتهای انجام شده به هیچوجه مباحث داخلی مطرح نشده و مطلب منتشره در این زمینه کذب محض است.»

همچنین یکی از مقامات ارشد آمریکا این گزارشات مبنی بر آنکه مقامات ایرانی چنین هشدارهایی را به آمریکا داده‌اند را رد کرد و در حالی که خواست نامش فاش نشود به رویترز گفت: «ما ارزیابی سیاست ایران را به خود ایرانی‌ها واگذار می‌کنیم اما این شایعه نادرست است».

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید