تصاویر/ نسل چهارم رنو مگان

تصاویر/ نسل چهارم رنو مگان
کد خبر : ۲۱۶۸۰
بازدید : ۲۲۶۳

نسل چهارم رنو مگان آماده‌ی ورود به بازار می‌شود. این خودرو در قالب یک سدان ظاهر زیبایی دارد. فضای داخلی آن به تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای مجهز است. در کنسول وسط این خودرو یک صفحه نمایش قرار دارد که به طور عمودی نصب شده است. همچنین یک صفحه نمایش ۷ اینچی هم در پشت آمپر آن قرار دارد. این صفحه نمایش هماهنگ با صفحه نمایش مرکزی کار می‌کند و اطلاعات مهم را به راننده منتقل می‌کند.

در مقایسه با نسل قبلی این خودرو، عرض این مدل در جلو ۴۷ میلی‌متر و در عقب ۳۹ میلی‌متر بیشتر شده است. با اینکه ظاهر آن جمع و جورتر از نسل سوم این خودرو است، اما شعاع چرخ آن هم ۲۸ میلی‌متر از مدل قبلی بزرگ‌تر شده.

این خودرو با چند نوع موتور توربوشارژ متفاوت ارایه می‌شود. توان خروجی آنها بین ۹۰ تا ۲۰۵ اسب بخار است. سه موتور دیزلی با اسب بخار ۹۰، ۱۱۰ و ۱۳۰ عرضه می‌شوند. توان خروجی موتورهای بنزینی آن هم بین ۱۰۰ تا ۱۳۰ اسب بخار است. مدل GT این خودروها با موتور توربورشارژ و اسب بخار ۲۰۵ از مدل‌های دیگر برتر است.

این خودرو به جعبه دنده‌ی شش یا هفت سرعتی مجهز است که از فناوری دابل کلاچ استفاده می‌کند. مگان جدید در کشورهای عربستان، استرالیا، بلغارستان، کرواسی، مصر، امارات، استونی، مجارستان، ایرلند، ایتالیا، لتونی، لبنان، لیتوانیا، مراکش، لهستان، چک، رومانی، صربستان، اسلوونی، تونس، ترکیه و اوکراین عرضه می‌شود. قیمت پایه‌ی آن ۲۲ هزار دلار است، اما مدل GT آن قیمت بالاتری دارد.


۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید