لسترسیتی۰-۰ آرسنال

لسترسیتی۰-۰ آرسنال
کد خبر : ۲۴۳۲۱
بازدید : ۹۰۵
آرسنال و لسترسیتی به تساوی ۰-۰ رسیدند.

به گزارش وبسایت نود، در آخرین بازی روز دوم از هفته دوم رقابت های لیگ برتر انگلیس، لسترسیتی در ورزشگاه کینگ پاور میزبان آرسنال بود. این بازی با قضاوت کلاتنبرگ انجام شد. هر دو تیم در مسابقه اول خود شکست خورده بودند و به دنبال کسب امتیاز از این بازی بودند.

اگرچه بازی از سرعت نسبی خوبی برخوردار بود ولی عدم دقت در ارسال پاس های نهایی و در درجه بعدی، ضربات آخر، موجب شد تا در نهایت دو تیم با تک امتیاز زمین مسابقه را ترک کنند و قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته فوتبال انگلیس، همچنان در حسرت کسب برد در فصل جدید بمانند.

لسترسیتی۰-۰ آرسنال

دو تیم با این ترکیب به زمین مسابقه رفتند:

لسترسیتی:
اشمایکل، سیمپسون، هوت، مورگان، فاکس، محرز، درینک واتر، مندی، آلبرایتون، اوکازاکی، واردی

ذخیره ها:
هرناندز، موسی، کینگ، آمارتی، زیلر، گری، اولوئا

آرسنال:
چک، بیرین، مونرال، کوشیلنی، هولدینگ، کوکلین، ژاکا، والکات، کازورلا، والکات، چمبرلین، سانچز

ذخیره ها:
گیبس، ویلشر، اوزیل، ژیرو، اوسپینا، چمبرز، ال ننی

نیمه اول کمتر شاهد موقعیت روی دروازه ها بودیم، لستر چند باری سعی کرد تا دروازه چک را تهدید کند ولی حملات این تیم خیلی زهردار نبود. یکی از مهمترین اتفاقات نیمه اول، در اواخر بازی رقم خورد که چک ابتدا واردی را ناکام گذاشت و سپس درینک واتر درون محوطه سرنگون شد ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت. به این ترتیب نیمه نخست با تساوی ۰-۰ پایان یافت.

با شروع نیمه دوم آرسنال و لستر ریسک بیشتری در حملات خود انجام دادند. دقیقه ۷۰ مسابقه، واردی پشت مدافعین آرسنال صاحب توپ شد اما ضربه اش را به آسمان کوبید. تا این فرصت هم از دست برود.

در ادامه ویلشر، اوزیل و ژیرو سه ملی پوش آرسنال نیز وارد زمین شدند تا به خط هافبک و حمله کم رمق تیم ونگر، جانی ببخشند ولی توپچی ها باز هم در رسیدن به دروازه حریف ناکام بودند.

دقیقه ۸۷ مسابقه برخورد مشکوک بیرین با احمد موسی توسط داور پنالتی اعلام نشد. صحنه این برخورد را در تصویر زیر می بینید.

یکی از بهترین موقعیت های لستر در وقت های اضافه رقم خورد که ضربه خوب محرز با واکنش بهتر چک همراه شد تا لستر بار دیگر ناکام بماند و در نهایت این مسابقه بدون گل پایان بپذیرد.

لسترسیتی۰-۰ آرسنال

امتیازات داده شده به بازیکنان ممکن است پس از چند ساعت یا یک روز در وب سایت مرجع تغییر کند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید