بیانیهی رسمی سامسونگ: تعویض گلکسی نوت۷ در ایران
به دنبال انتشار گزارشهایی در خصوص بروز مشکل در نوت ۷، شرکت سامسونگ اعلام کرد عرضه جهانی این محصول را به تعویق انداخته تا مطمئن شود دستگاههایی که به دست مشتریان میرسند، بدون عیب و نقص هستند.
کد خبر :
۲۵۳۸۸
بازدید :
۱۰۷۲
سامسونگ ایران در بیانیهای رسمی از مشتریانی که گلکسی نوت ۷ را تهیه کردهاند درخواست کرد با پشتیبانی این شرکت تماس بگیرند تا امکان تعویض یا مرجوع کردن این گوشیها برایشان فراهم شود.
به دنبال انتشار گزارشهایی در خصوص بروز مشکل در نوت ۷، شرکت سامسونگ اعلام کرد عرضه جهانی این محصول را به تعویق انداخته تا مطمئن شود دستگاههایی که به دست مشتریان میرسند، بدون عیب و نقص هستند.
هرچند این محصول هنوز بهطور رسمی در ایران عرضه نشده، سامسونگ ایران در بیانیهای که روز ۱۵ شهریور ماه منتشر شد از مشتریان خواست در صورتی که این گوشی را در اختیار دارند، با کارشناسان پشتیبانی تماس حاصل کنند.
سامسونگ ایران از صاحبان نوت ۷ تقاضا کرده است حداکثر تا پایان روز ۲۹ شهریورماه ۱۳۹۵ با مرکز مشتریان سامسونگ تماس بگیرند.
در بیانیهای که پیش از این شرکت سامسونگ روز ۱۱ شهریور ماه منتشر کرده بود، عنوان شده بود که در کل دنیا ۳۵ عدد از گوشیهای نوت ۷ با مشکلاتی مواجه شدهاند و تیم سازندهی گلکسی نوت ۷ به سرعت برای حل این مشکل اقدام کردهاند.
بررسیها نشان میدهند تعدادی از گوشیها مشکلاتی در باتریهایشان وجود داشته که باعث انفجار آنها میشده است.
سامسونگ به منظور حمایت از حقوق مصرفکنندگان، عرضهی گلکسی نوت ۷ در دنیا را به تعویق انداخته است. این مشکل باعث عذر خواهی مدیرعامل سامسونگ هم شد.
اگرچه عرضه گلکسی نوت ۷ در ایران هنوز به صورت رسمی آغاز نشده، اما از آنجا که امکان دارد تعدادی اندکی از این نوع گوشی زودتر از موعد در اختیار کاربران ایرانی قرار گرفته باشد، سامسونگ در ایران تصمیم گرفته به صورت داوطلبانه امکان بهرهمندی از اقدامات حمایتی خود را در اختیار مشتریان قرار دهد.
به همین منظور، سامسونگ ایران از صاحبان گلکسی نوت ۷ تقاضا کرده است حداکثر تا پایان روز ۲۹ شهریورماه ۱۳۹۵ با مرکز مشتریان سامسونگ به شماره ۴۲۱۳۲-۰۲۱ تماس بگیرند. صاحبان گلکسی نوت ۷ میتوانند گوشیهای خود را تعویض یا مرجوع کنند.
در بیانیه سامسونگ آمده است به زودی اطلاعات مربوط به زمان فروش رسمی گلکسی نوت۷ از طریق وبسایت www.SAMSUNG.COM و روابط عمومی این شرکت، اعلام میشود.
به دنبال انتشار گزارشهایی در خصوص بروز مشکل در نوت ۷، شرکت سامسونگ اعلام کرد عرضه جهانی این محصول را به تعویق انداخته تا مطمئن شود دستگاههایی که به دست مشتریان میرسند، بدون عیب و نقص هستند.
هرچند این محصول هنوز بهطور رسمی در ایران عرضه نشده، سامسونگ ایران در بیانیهای که روز ۱۵ شهریور ماه منتشر شد از مشتریان خواست در صورتی که این گوشی را در اختیار دارند، با کارشناسان پشتیبانی تماس حاصل کنند.
سامسونگ ایران از صاحبان نوت ۷ تقاضا کرده است حداکثر تا پایان روز ۲۹ شهریورماه ۱۳۹۵ با مرکز مشتریان سامسونگ تماس بگیرند.
در بیانیهای که پیش از این شرکت سامسونگ روز ۱۱ شهریور ماه منتشر کرده بود، عنوان شده بود که در کل دنیا ۳۵ عدد از گوشیهای نوت ۷ با مشکلاتی مواجه شدهاند و تیم سازندهی گلکسی نوت ۷ به سرعت برای حل این مشکل اقدام کردهاند.
بررسیها نشان میدهند تعدادی از گوشیها مشکلاتی در باتریهایشان وجود داشته که باعث انفجار آنها میشده است.
سامسونگ به منظور حمایت از حقوق مصرفکنندگان، عرضهی گلکسی نوت ۷ در دنیا را به تعویق انداخته است. این مشکل باعث عذر خواهی مدیرعامل سامسونگ هم شد.
اگرچه عرضه گلکسی نوت ۷ در ایران هنوز به صورت رسمی آغاز نشده، اما از آنجا که امکان دارد تعدادی اندکی از این نوع گوشی زودتر از موعد در اختیار کاربران ایرانی قرار گرفته باشد، سامسونگ در ایران تصمیم گرفته به صورت داوطلبانه امکان بهرهمندی از اقدامات حمایتی خود را در اختیار مشتریان قرار دهد.
به همین منظور، سامسونگ ایران از صاحبان گلکسی نوت ۷ تقاضا کرده است حداکثر تا پایان روز ۲۹ شهریورماه ۱۳۹۵ با مرکز مشتریان سامسونگ به شماره ۴۲۱۳۲-۰۲۱ تماس بگیرند. صاحبان گلکسی نوت ۷ میتوانند گوشیهای خود را تعویض یا مرجوع کنند.
در بیانیه سامسونگ آمده است به زودی اطلاعات مربوط به زمان فروش رسمی گلکسی نوت۷ از طریق وبسایت www.SAMSUNG.COM و روابط عمومی این شرکت، اعلام میشود.
۰