شکنجه و تجاوز به دختر بچه افغان در تهران

متهم به آدم‌ربایی و تعرض به کودک افغان ماه‌ها بعد از شکایت والدین این کودک در زندان شناسایی شد و مورد تحقیق قرار گرفت.

کد خبر : ۲۶۱۸۲
بازدید : ۱۱۹۴۶
متهم به آدم‌ربایی و تعرض به کودک افغان ماه‌ها بعد از شکایت والدین این کودک در زندان شناسایی شد و مورد تحقیق قرار گرفت.

به گزارش شرق، مردی افغان یک ماه قبل به همراه دخترش به پلیس مراجعه کرد و گفت: دخترم از سوی یکی از هم‌وطنانم مورد آزار و اذیت قرار گرفته ‌است. او گفت: یک روز صبح بیدار شدم و دیدم دخترم در خانه نیست، درهای خانه قفل بود و معلوم بود او خودش از خانه خارج نشده و او را برده‌اند. من همه‌جا دنبال او بودم و شکایت هم مطرح کردم اما شب گذشته یکی از هم‌وطنانم به نام جمعه، دخترم را مقابل در خانه از ماشین بیرون پرت کرد و فهمیدم او دخترم را ربوده و مورد آزار قرار داده ‌است.

مأموران از دختربچه تحقیق کردند. او گفت: یک هفته قبل نیمه‌شب در خانه خوابیده‌ بودم که جمعه از بالای دیوار وارد خانه‌مان شد، او دست و پایم را بست و من را از خانه بیرون برد. بعد به ویلایی خارج از شهر تهران برد و در آنجا چند بار من را مورد آزار و اذیت قرار داد. او یک هفته من را در آن خانه نگه‌ داشت و وقتی بسیار گریه کردم و با خواهش و التماس از او خواستم من را به خانه برگرداند و قول دادم به کسی چیزی نمی‌گویم، دلش برایم سوخت و من را به خانه برگرداند. او قبل از اینکه کسی از در خانه بیرون بیاید، من را از داخل ماشین بیرون پرت کرد و رفت.

با توجه به این گفته‌ها، مأموران تحقیقات زیادی را برای پیداکردن جمعه آغاز کردند اما به نتیجه نرسیدند تا اینکه چند روز قبل پدر دختربچه به مأموران خبر داد جمعه در زندان است. او گفت: من دنبال جمعه بودم و سعی می‌کردم او را پیدا کنم به همین خاطر هم میان هم‌وطنانم رفتم و از آنها پرس‌وجو کردم، بعد از چند روز گشتن و جست‌وجوکردن یکی از آنها به من گفت جمعه به جرم حمل مواد مخدر بازداشت شده ‌است و در زندان قزل‌حصار به سر می‌برد. فکر می‌کنم او نام دروغینی به مأموران گفته ‌است که شناسایی نشود.

با توجه به اینکه کارآگاهان تحقیقات خود را انجام دادند و به این نتیجه رسیدند که جمعه در زندان است، پرونده برای تحقیق درباره آزار و اذیت دختربچه به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و مرد افغان به‌زودی برای تحقیق در‌این‌باره به دادگاه برده می‌شود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید