وضعیت فرهنگی از هوای خوزستان بدتر است

محمد رضا زائری فعال فرهنگی در برنامه دیروز، امروز، فردا در سخنانی به شدت از وضعیت فرهنگی کشور انتقاد کرد و گفت: «ما اگر بخواهیم سیاه نمایی و سفید نمایی نکنیم و واقع نمایی کنیم، می‌فهمیم که وضعیت بد است. وضعیت فرهنگی از وضعیت هوای خوزستان بدتر است و دستگاه‌های مسئول در این زمینه از مسئله ریزگردها مقصرتر هستند.»

کد خبر : ۳۰۱
بازدید : ۱۱۰۹

فرادید | محمد رضا زائری فعال فرهنگی در برنامه دیروز، امروز، فردا در سخنانی به شدت از وضعیت فرهنگی کشور انتقاد کرد و گفت: «ما اگر بخواهیم سیاه نمایی و سفید نمایی نکنیم و واقع نمایی کنیم، می‌فهمیم که وضعیت بد است. وضعیت فرهنگی از وضعیت هوای خوزستان بدتر است و دستگاه‌های مسئول در این زمینه از مسئله ریزگردها مقصرتر هستند.»

به گزارش فرادید، مدیرعامل مجموعه فرهنگی سرچشمه با بیان این که "یکی از مشکلات اصلی ما مسئولین فرهنگی هستند"، گفت: «مسئول فرهنگی که صبح تا شب در اتاق خودش هست و بولتن می‌خواند و هیچ ارتباطی با جامعه ندارد، چگونه می‌خواهد مشکلات فرهنگی را برطرف کند؟ متاسفانه مسئولی که نه نشریه منتشر کرده است، نه فیلم ساخته و نه هیچ کار فرهنگی دیگری انجام داده و خودش می‌گوید تمام هفته از اتاقش بیرون نمی‌رود، سرنوشت جامعه را در دست گرفته است.»

حجت الاسلام زائری با تاکید بر اینکه "امروز دیگر پارازیت و فیلتر جواب نمی دهد" گفت: «دیروز ولنتاین بود، گزارشی داریم که دیروز افرادی به فروشگاه می‌رفتند و 4 میلیون تومان پول شکلات می‌دادند تا به دوست دختر یا دوست پیرشان هدیه کنند. باید دید در جامعه ما چه خبر است؟»

او گفت که وزارت ارشاد مشکل نیست. مشکل مجوز دادن وزارت ارشاد به یک خواننده زن نیست. فرد می توانند آهنگ همان خواننده را در اینترنت گوش دهد. اتفاقات دارد در تبلیغات بازرگانی می‌افتد. جوانی که باید با قناعت زندگی خود را آغاز کند با تبلیغات به او القا می کنیم که باید آشپزخانه‌ات 300 میلیونی باشد. عامل اصلی قضیه تجمل گرایی است. ما در مورد این موضوع حساس نیستیم اما برای یک نوار کاست کفن می‌پوشیم و بیرون می‌آییم.


۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید