درخواست علی پروین از علی دایی

مدیر تیم ستارگان فوتبال ایران گفت، خیلی دوست دارم که علی دایی در کنار ما باشد. حداقل اگر نمی‌خواهد برای ما بازی کند باید بیاید روی نیمکت کنار من بنشید. من با او تماس می‌گیرم تا در روز بازی روی نیمکت بنشیند.

کد خبر : ۳۰۳۸
بازدید : ۴۴۸۸
مدیر تیم ستارگان فوتبال ایران گفت، خیلی دوست دارم که علی دایی در کنار ما باشد. حداقل اگر نمی‌خواهد برای ما بازی کند باید بیاید روی نیمکت کنار من بنشید. من با او تماس می‌گیرم تا در روز بازی روی نیمکت بنشیند.

علی پروین در حاشیه تمرین تیم ستارگان فوتبال ایران اظهار کرد: من حدود 200 شاگرد دارم و برایم سخت بود از این میان اینها نفراتی را انتخاب کنم. از من خواستند که به عنوان مدیر این تیم حضور داشته باشم به همین دلیل آمدم و کار را به خودشان سپردم تا نفرات آماده را دعوت کنند. ما امروز و فردا تمرین می‌کنیم. از بازی با میلان تجربیات خوبی را به دست آوردیم. می‌خواهیم 20 بازیکن را روی نیمکت بنشانیم که 16 بازیکن فوتبالیست و چهار نفر هم هنرمند خواهند بود. هر کسی که آماده بود، آقای یاریار به معرفی می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که بازیکنانی چون کارلوس و فیگو به مانند گذشته فوتبال بازی می‌کنند یا خیر، گفت: آنها بازیکنان خوبی هستند. ما می‌خواهیم ناآماده به زمین مسابقه نرویم.

پروین درباره وضعیت تیم پرسپولیس هم گفت: همه می‌دانند که تیم خوب بازی می‌کند البته این که خوب بازی می‌کند دلیل نمی‌شود که تیم نتیجه هم بگیرد. داوری هم تاثیرات زیادی در نتایج این تیم داشت. من فکر می‌کنم شرایط تیم روز به روز بهتر خواهد شد. اگر چند برد بیاورند هم جایگاه‌شان در جدول تغییر می‌کند و هم شرایط روحی تیم بهتر خواهد شد.

پروین درباره حضور فرهاد مجیدی و علی دایی در تیم ستارگان گفت: من مصاحبه علی دایی را خواندم. خیلی دوست دارم که او در کنار ما باشد. حداقل اگر نمی‌خواهد برای ما بازی کند باید بیاید روی نیمکت کنار من بنشید. من با او تماس می‌گیرم تا در روز بازی روی نیمکت بنشیند.

علی پروین همچنین اعلام کرد بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس که احساس می‌کنند آماده‌اند و می‌توانند در دیدار برابر ستارگان جهان حضور داشته باشند، می‌توانند در تمرین تیم ستارگان فوتبال ایران شرکت کنند تا روز چهارشنبه علی پروین 20 بازیکن را از میان آنها برای حضور در تیم انتخاب کند.

تمرین فردای ستارگان فوتبال ایران در مجموعه ورزشی راه آهن در شهرک اکباتان برگزار می‌شود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید