از شوخی‌های زشت با ژاوی تا پیش‌بینی فریرا

خیابان منتهی به هتل محل اقامت السد قطر شلوغ بود و جمعیت زیادی آمده بودند، این شلوغی قابل پیش‌بینی بود، طرفداران ژاوی برای دیدار با ستاره محبوبشان صف کشیده بودند و پرچم‌های بارسلونا را در دست داشتند و شعار ژاوی، ژاوی سر می‌دادند.

کد خبر : ۳۳۶۷۹
بازدید : ۱۳۸۰
خیابان منتهی به هتل محل اقامت السد قطر شلوغ بود و جمعیت زیادی آمده بودند، این شلوغی قابل پیش‌بینی بود، طرفداران ژاوی برای دیدار با ستاره محبوبشان صف کشیده بودند و پرچم‌های بارسلونا را در دست داشتند و شعار ژاوی، ژاوی سر می‌دادند.

روزنامه خبرورزشی نوشت: مأموران نیروی انتظامی که وظیفه امنیت و برقراری نظم را بر ‌عهده داشتند به خوبی با مردم همکاری و از آن‌ها خواستند نظم را رعایت کرده و مزاحمتی برای مردم درست نکنند، برخورد دوستانه آن‌ها باعث شد هواداران به نشانه تشکر شعار «نیروی انتظامی متشکریم» را سر دهند.

مصاحبه سرمربی السد با شبکه قطری
سرمربی السد دیروز با یکی از شبکه‌های تلویزیون قطر مصاحبه‌ای انجام داد، فریرا در این مصاحبه گفت: من شک ندارم امشب (دیشب) با بردن استقلال به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کنیم.

گزارشگر قطری از فریرا خواست بازی را پیش‌بینی کند و او در حالی که خنده بر لب داشت داشت گفت: دو بر صفر پیروز می‌شویم.

ژاوی رکورددار عکس یادگاری
ژاوی همچنان سوژه اول و آخر السد قطر است و تمام آن‌هایی که او را می‌بینند دو درخواست دارند، گرفتن عکس و امضای یادگاری. ستاره فوق‌‌العاده اسپانیایی با همه هوادارانش برخورد خوبی داشته و به تمام درخواست‌های آن‌ها پاسخ مثبت داد.

او بعد از اینکه ناهارش را صرف کرد باز دقایقی با هوادارانش عکس گرفت و بعد برای استراحت راهی اتاقش شد.

پیشنهاد یک ساده‌لوح به ژاوی: بیا بریم قلیان بکشیم!
وقتی هواداران ژاوی برای عکس دور او حلقه می‌زدند انواع و اقسام پیشنهادات ساده‌لوحانه را می‌شد شنید، پیشنهاداتی که آنقدر لوث است که نمی‌توان برای این بی‌مزگی اسمی گذاشت.
بعد از اینکه ژاوی به خوردن فلافل، قورمه‌سبزی، کله‌پاچه و... دعوت شده بود، دیروز به رستوران سنتی دعوت شد!

به قول یکی از انتظامات هتل شانس آوردیم ژاوی فارسی بلد نیست وگرنه معلوم نبود چه فکری درباره این پیشنهادات جلف برخی‌ها می‌کرد! جوانی که مورد اعتراض همه حاضرین در صحنه قرار گرفت به ژاوی گفت: ارندناس بعد از بازی بیا بریم قلیان بکشیم! دوسیب می‌خوای؟... هنوز جمله او به پایان نرسیده بود که‌ فرد مورد نظر به بیرون هدایت شد و یک نفر که پیراهن بارسلونا را بر تن داشت با صدای بلند گفت: آقا! این چه مسخره‌بازی است که درآوردی؟ آبروی همه را می‌بری. بی‌نمکی هم حدی دارد.

سرود بارسلونا برای ژاوی
تعدادی از انجمن رسمی هواداران بارسلونا در ایران ابتکار جالبی را اجرا کردند که مورد استقبال ژاوی قرار گرفت و برایشان دست تکان داد. آن‌ها در هنگام سوار شدن بازیکنان السد صفی منظم را تشکیل داده و سرود رسمی بارسلونا را خواندند! سرودی که ژاوی بار‌ها و بارها آن را شنیده و خوانده بود. وی که از این اتفاق لذت برده بود خندید و تشکر کرد.

اتوبوس السد در میان استقبال ایرانیان و با اسکورت نیروی انتظامی هتل را به سمت استادیوم آزادی ترک کرد، نکته جالب این بود بسیاری از جوان‌ها با خودروهای شخصی‌شان و یا با موتور این اتوبوس را اسکورت کردند اما در ادامه راه، به دلایل امنیتی و خدای ناکرده جلوگیری از بروز اتفاقی ناگوار این اجازه صادر نشد که به اتوبوس نزدیک شوند!
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید