هدیه عجیب تام هنکس برای خبرنگاران کاخ سفید

تام هنکس با ارسال یک دستگاه قهوه ساز برای محل استراحت خبرنگاران کاخ سفید موجب حیرت شد.

کد خبر : ۳۴۶۴۹
بازدید : ۱۰۰۵
تام هنکس با ارسال یک دستگاه قهوه ساز برای محل استراحت خبرنگاران کاخ سفید موجب حیرت شد.

به گزارش مهر، گزارشگران، عکاسان و متصدیان دوربین‌های فیلمبرداری که پس ار برگزاری نشست‌های خبری کاخ سفید به اتاق استراحت رفتند با دیدن یک دستگاه جدید اسپرسوساز که از سوی یک بازیگر برنده اسکار در آنجا نصب شده بود، دچار حیرت شدند.

کنار این دستگاه یک یادداشت بود که نوشته شده بود: «برای مطبوعاتی‌های کاخ سفید: برای حقیقت، عدالت و راه آمریکایی خوب بجنگید. مخصوصا برای بخش حقیقت مساله.»

تام هنکس در دوران دو رییس جمهور پیشین نیز در زمینه بحث خبری با کاخ سفید مرتبط بود.

او در دوران ریاست جمهوری بوش دیداری از کاخ سفید داشت که در جریان فیلمبرداری یک فیلم در واشنگتن رخ داد. در آن دیدار او تاکید کرد که مطبوعات رکن چهارم دموکراسی هستند و وقتی فهمید آنها آنجا با مشکل قهوه روبه رو هستند بلافاصله یک ماشین تازه خرید و نوشت: «امیدوارم این دستگاه، چرخه تولید ۲۴ ساعته خبر را کمی دلپذیرتر کند. آب اضافه کنید. پودر بریزید و دگمه را فشار دهید و گزارش تولید کنید. با آرزوی بهترین‌ها. تام هنکس.»

در مارس ۲۰۱۰ نیز او برای فیلم «پاسیفیک» در شبکه اچ‌بی‌او با استیون اسپیلبرگ به کاخ سفید رفت. او دید آن دستگاه خیلی فرسوده و نامرتب شده و با خرید دستگاه دوم نوشت: «شما قرار بود از آن دستگاه خیلی خوب و تمیز استفاده کنید.»

اما پیام او با دستگاه سوم با دو مورد قبلی خیلی متفاوت بود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید