پروژه كلاه قرمزى متوقف شد!؟

پروژه محبوب كلاه قرمزى كه تا دو هفته گذشته مشغول طى كردن مراحل ساخت خود بود بر اساس انچه كه بلاتكليفى در بخش بودجه ناميده شد متوقف شد.

کد خبر : ۳۴۹۳۹
بازدید : ۱۱۳۸
پروژه محبوب كلاه قرمزى كه تا دو هفته گذشته مشغول طى كردن مراحل ساخت خود بود بر اساس انچه كه بلاتكليفى در بخش بودجه ناميده شد متوقف شد.

به گزارش میزان، تمام مراحل ساخت پروژه محبوب تلويزيونى كلاه قرمزى در حال انجام بود و هفته گذشته خبر مشخص شدن عروسك گردان جديد عروسك محبوب كلاه قرمزى كه به جاى مرحوم دنيا فنى زاده به شيما بخشنده رسيد منتشر شد تا اينكه در يك خبر تعجب بر انگيز خبر از متوقف شدن اين پروژه اعلام شد.

خبرها حاكى از آن است كه عنوان شده اين پروژه هيچ گونه قراردادى با رسانه ملى نداشته و به دليل نبود پيگيرى وضعيت بودجه آن اسپانسرهاى خود را از دست داده و محمد مدرسى تهيه كننده كلاه قرمزى نيز توان براورده كردن بخش مالى اين پروژه ندارد ضمن اينكه از ٣ سال گذشته هنوز دست مزد اين مجموعه در قسمت هاى گذشته به وى پرداخت نشده است.


لازم به ذكر است يك مقام اگاه در اين زمينه اظهار داشت مشکلات مالی این پروژه به مدیران سیما در طی ماههای گذشته مدام اطلاع رسانی شده است به همين خاطر اين پروژه محبوب تلويزيون عملا به نوروز ٩٦ نمى رسد.

حمید مدرسی تهیه کننده مجموعه کلاه قرمزی ضمن تایید این خبر گفت: متاسفانه دو هفته است که پروژه کلاه قرمزی به دلیل نبود بودجه متوقف شده اسن و عملا ین پروژه اگر مورد حمایت قرار نگیرد به نوروز 96 نمی رسد.

وی ادامه داد: هنوز هیچ قرار دادی بین ما و رسانه ملی بسته نشده است و تمام اسپانسرهایی که قرار بود این پروژه را حمایت کنند به دلیل نبود پیگیری از سوی رسانه ملی آنها را از دست دادیم.

مدرسی افزود: بخش زیادی از این پروژه ضبط شده و پروژه ای بسیار متفاوت از کلاه قرمزی سالهای گذشته است از 7 عروسک جدید گرفته تا دکور و غیره از ویژگی های این دوره از کلاه قرمزی بود که متاسفانه اینگونه شد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه عملا با وجود شرایطی که پیش آمده به نوروز 96 نمی رسد و از همین طریق از همه مردم و تماشاگران منتظر این مجموعه پوزش می طلبیم و امیدواریم با حل مشکلات این پرژه و رسیدگی مدیران محترم سیما این پروژه به سرانجام برسد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید