هرگز به رونالدو شک نکنید

هرگز به رونالدو شک نکنید

بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید، در برابر رقیب همشهری هم درخشش خیره کننده ای داشت و دومین هت تریک برابر اتلتیکو در فصل جاری را به ثبت رساند.​​​​​​​

کد خبر : ۳۷۰۰۰
بازدید : ۱۴۵۵
بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید، در برابر رقیب همشهری هم درخشش خیره کننده ای داشت و دومین هت تریک برابر اتلتیکو در فصل جاری را به ثبت رساند.​​​​​​​
هرگز به رونالدو شک نکنید
به گزارش ورزش سه، رونالدو لبخند زد، با حالت انگشتان خود ژست سوت زدن گرفت و از حاضران در برنابئو که معمولا صبر خود را زود از دست می دهند خواست که هرگز در مورد او شک نکنند.

تا این مقطع، ستاره پرتغالی میانگین 35 گل در هر فصل را به ثبت رسانده و دیشب نیز موفق شد هت تریک شماره 42، گل شماره 50 در مراحل حذفی لیگ قهرمانان و سیزدهمین گل در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را به دایره رکوردهای خود اضافه کند.

گل اول CR7 بدان معنا بود که او تا به حال 101 بار در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شده و این در حالی است که رقیب همشهری هنوز موفق نشده بیش از 100 گل به ثمر برساند.
اما در همان شب رونالدو گل شماره 102 و 103 را نیز به ثمر رساند اما کلین شیت کهکشانی ها به منزله باقی ماندن شاگردان سیمئونه روی عدد 100 بود.

درخشش به یادماندنی رونالدو بدان معنا بود که انگار روخی بلانکوس در اروپا توسط رئال جادو شده است. در صورت حذف احتمالی اتلتیکو، این چهارمین فصل متوالی است که رویاپردازی های این تیم در اروپا توسط با کابوس رئال مادرید متوقف می شود.

در این میان، رویارویی با رونالدو تبدیل به یک فوبیای ترسناک برای اتلتیکو شده است. 6 ماه دوران بدون گلزنی در لیگ قهرمانان، با درخشش خیره کننده برابر بایرن مونیخ به پایان رسید و بعد از آن موتور گلزنی CR7 دوباره روشن شد.

رونالدو در هفته های اخیر دوباره اوج گرفته و شاید در بهترین مقطع دوران حرفه ای خود از جهت درخشش در محوطه جریمه و به گل تبدیل کردن فرصت ها قرار دارد.

از زمانی که کریم بنزما جای خود را به لوکاس وازکز داد، تنها کیلور ناواس، ناچو، مدافع تعویضی کهکشانی ها که در بین نیمه جایگزین کارواخال شد و آسنسیو کمتر از رونالدو توپ را لمس کرده بودند.
حالا سبک بازی او بیشتر از حفظ توپ به استفاده تاثیرگذار و مهم از موقعیت تغییر یافته است.

در دیدار دیشب برابر اتلتیکو مادرید، یک بار دیگر ثابت شد که کریستیانو مرد بازی های بزرگ است و اگرچه همبازیان او در ترکیب قوهای سپید، موقعیت های بسیار خوبی برای برنده 4 توپ طلای جهان فوتبال فراهم می کنند، اما اگر توپ را به رونالدو بسپارید، وی هرگز شما را نا امید نخوهد کرد.

در سمت دیگر میدان، یک ستاره شماره 7 دیگر نیز وجود داشت که سودای تبدیل شدن به مرد سال فوتبال جهان را در سر دارد. گریزمان در یک بازی بزرگ دیگر نیز نمایشی بی تاثیر از خود ارائه داد و اختلاف عملکرد او و رونالدو، یک بار دیگر فاصله سطح این دو ستاره شماره 7 را به اثبات رساند.

البته با توجه به عملکرد ضعیف همه بازیکنان روخی بلانکوس، سرزنش کردن گریزمان و مقصر جلوه دادن او در این شکست هرگز عادلانه نیست.

در چنین شرایطی، بسیاری این رئال مادرید را محصول واقعی ساخته شده به دست زیدان می دانند. آنها در مهم ترین روزهای سال، به جای تکبه بر عملکرد تیمی، با اتکا به درخشش ستارگان خود رو به جلو حرکت می کنند.

اما در آن سوی میدان اتلتیکو مادرید تیمی بیش از حد سازمان یافته و با آمادگی روانی بالایی بود اما انگار شاید اگر آنها تنها توجه خود را معطوف به جلوگیری از درخشش رونالدو کرده بودند، چنین نتیجه تلخی در برنابئو حاصل نمی شد.

تونی کروس، ستاره آلمانی کهکشانی ها در این خصوص گفت: "داشتن ستاره ای مانند رونالدو در ترکیب فوق العاده است. زیرا شما می توانید به خوبی دفاع کنید و یا با درخشش در خط میانی، جریان بازی را به سود خود تغییر دهید اما در نهایت هر تیمی به یک ستاره در خط حمله نیاز دارد تا نتایج را به نفع خود رقم بزند.

در رئال مادرید، رونالدو به بهترین نحو این وظیفه را انجام داده است. او 5 گل در مرحله نیمه نهایی و 3 گل در بازی برابر اتلتیکو به ثمر رساند که این آمار خیره کننده بوده و حائز اهمیت فراوانی برای رئال مادرید است."

به نظر می رسد ترکیب رونالدو و زیدان در حال ایجاد ساختاری جدید در لیگ قهرمانان است و آمار و ارقام برابر آنها معنایی ندارد.

این دومین هت تریک متوالی رونالدو، نه در برابر مالمو و شاختار دونتسک و لژیا ورشو، بلکه برابر بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید بوده است.
فوق ستاره پرتغالی کهکشانی ها در فصل جاری تا به حال موفق به ثبت 2 هت تریک برابر شاگردان سیمئونه نیز شده است. کارنامه رونالدو به تنهایی موید همه چیز است؛ دیگر هرگز به او شک نکنید.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید