جدایی ستاره ها، اولین پس لرزه آمدن مدیرعامل جدید

جدایی ستاره ها، اولین پس لرزه آمدن مدیرعامل جدید

به احتمال فراوان سه ستاره تیم گسترش فولاد در نقل و انتقالات از این تیم جدا می شوند تا با حضور مدیرعامل جدید این باشگاه با بحرانی زودرس برای پرکردن جای خالی آنها مواجه شود

کد خبر : ۳۷۲۷۶
بازدید : ۱۱۸۲
جدایی ستاره‌های تیم پولدار لیگ بعداز آمدن مدیرعامل جدید

به احتمال فراوان سه ستاره تیم گسترش فولاد در نقل و انتقالات از این تیم جدا می شوند تا با حضور مدیرعامل جدید این باشگاه با بحرانی زودرس برای پرکردن جای خالی آنها مواجه شود.

به گزارش تابناک، گسترش فولاد تبریز مهره های تاثیرگذار زیادی در لیگ شانزدهم داشت اما در میان همه بازیکنان 3 نفر هستند که مشتری های بیشتری برای فصل آینده دارند؛ داریوش شجاعیان، مسعود ابراهیم زاده و لوسیانو پریرا. مهره هایی که بعید است هوشنگ نصیرزاده موفق به حفظ شان شود مگر اینکه بودجه هنگفتی را صرف کند.
در بین سه بازیکن مذکور قرارداد لوسیانو پریرا با گسترش فولاد به پایان رسیده و به عنوان بازیکن آزاد می تواند به هر تیمی می خواهد بپیوندد اما ابراهیم زاده و شجاعیان برای سال بعد نیز قرارداد دارند و اگر باشگاهی آنها را بخواهد باید از طریق گسترشی ها اقدام کند.

شجاعیان و ابراهیم زاده در فصل شانزدهم لیگ برتر عملکرد خوبی در ترکیب تیم شان داشتند و حتی به تیم ملی نیز رسیدند تا گسترش فولاد برای نخستین بار در تاریخ صاحب بازیکن ملی پوش شود. با این حال آنها پیشنهادهایی برای فصل بعد دارند اما جدایی شان منوط به رضایت باشگاه است.

از سوی دیگر درباره پریرا نیز گفته می شود با یکی از تیم های اصفهانی به توافق رسیده و گسترش را ترک خواهد کرد اما هنوز چیزی در این خصوص نیز قطعی نیست و شاید مدیر جدید سرکیسه مالک متمول را برای حفظ او شل کند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید