جمعيت كم بود احمدي‌نژاد نيامد!

«امامزاده جای کارهای سیاسی نیست»؛ دیروز این جمله را یک خانم در محوطه امامزاده علی‌اکبر(ع) فریاد زد؛ آن‌هم هنگامی‌ که «غلامحسین الهام» و «مجتبی ثمره‌هاشمی» بر سر مزار شهید «مصطفی احمدی‌روشن» بودند. البته به این اعتراض، یک خانم دیگر به گونه‌اي عتاب‌آلود پاسخ داد.

کد خبر : ۳۸۸۲
بازدید : ۱۸۸۴
«امامزاده جای کارهای سیاسی نیست»؛ دیروز این جمله را یک خانم در محوطه امامزاده علی‌اکبر(ع) فریاد زد؛ آن‌هم هنگامی‌ که «غلامحسین الهام» و «مجتبی ثمره‌هاشمی» بر سر مزار شهید «مصطفی احمدی‌روشن» بودند. البته به این اعتراض، یک خانم دیگر به گونه‌اي عتاب‌آلود پاسخ داد.

به گزارش شرق، سایت‌های حامی «محمود احمدی‌نژاد» در چند روز اخیر اعلام کرده بودند برنامه هفتگی «مکتب امیرالمؤمنین(ع)»، روز یکشنبه با سخنرانی «غلامحسین الهام» و حضور میهمان ویژه و «خدمتگزار ملت» بر مزار دانشمند هسته‌ای، «مصطفی احمدی‌روشن» برگزار خواهد شد. در ادامه آمده بود این برنامه ساعت شش عصر در امامزاده علی‌اکبر(ع) در چیذر برگزار می‌شود، اما برنامه که شروع شد خبری از میهمان ویژه‌شان نشد. شاید جمعیت کم بود و دوست نداشته شاهد استقبال سرد باشد.

این سایت‌ها حتی برای دسترسی هواداران خود آدرس و نحوه دسترسی آسان‌تر را هم نوشته بودند: «بهترین مسیر برای حضور در مراسم، استفاده از مترو و پیاده‌شدن در ایستگاه قیطریه است». ساعت از شش عصر گذشته بود. اولین صدایی که در بدو ورود به محوطه امامزاده شنیده می‌شد، صدای مداحی «محمود کریمی» بود. تعدادی از اهالی محله در محوطه امامزاده ایستاده بودند. چهره‌ها هم بعضاً آشنا بودند؛ همان‌هایی بودند که در مراسم هشتم مرداد در دانشگاه ایرانیان بودند.

دو دوربین هم مانند مراسم سخنرانی «احمدی‌نژاد» در «شهرری» از جمعیت فیلم می‌گرفتند؛ هرچند جمعیت قلیلی از مراسم استقبال کرده بود، ولی دوربین‌ها به کارشان ادامه می‌دادند. شاید در گوشه‌ای از انتخابات‌های پیش‌ِرو به کار بیایند. جوانی هم که مسئولیت مدیریت دوربین‌ها را در «شهرری» داشت، در حیاط امامزاده دیده می‌شد.

«الهام» و «ثمره هاشمی» وارد محوطه شدند، با استقبال پدر شهید احمدی‌روشن و یک روحانی مواجه شدند؛ همان روحانی جوانی که پیش‌نماز روز جلسه احمدی‌نژادی‌ها در دانشگاه ایرانیان بود. مشاوران احمدی‌نژاد، برای زیارت به‌همراه میزبانان به سمت ضریح امامزاده رفتند. پس از آن به همراه پدر شهید بر سر مزار شهید «احمدی‌روشن» رفتند. آن زمان بود که صدای یک خانم به اعتراض بلند شد. پس از قرائت فاتحه، پدر شهید «احمدی‌روشن» با «الهام» مشغول سخن‌گفتن شدند. در بین سخنانشان انگار الهام خبر نیامدن «احمدی‌نژاد» را به او داد؛ چرا‌که «احمدی‌روشن» به «الهام» گفت: «مگر برنامه را به ایشان نگفته بودید؟». پس از آن «الهام» و «ثمره‌هاشمی» و همراهان راهی سالن اجتماعات امامزاده شدند.

در بین جمعیت، فعالان رسانه‌ای تیم احمدی‌نژاد، مانند «عبدالرضا داوری» هم دیده می‌شدند. بدون احتساب خبرنگاران، ٤٦ نفر در سالن حاضر بودند. مجری برنامه ابتدا شروع به سخنرانی کرد. او در سخنانش گفت شهدای هسته‌ای هم مظلومیت داخلی دارند و هم خارجی. او مدعی شد در ترورهای هسته‌ای هدف دشمن اشخاص دیگری بود، ولی دشمن به قصد احمدی‌روشن را ترور کردند که به دانشمندان هسته‌ای هشدار بدهند. پس از او یک مداح هم به مناسبت شهادت امام جواد(ع) به مداحی پرداخت.

پس از مداحی، «رحیم احمدی‌روشن» پدر شهید «احمدی‌روشن»، پشت تریبون رفت و به انتقاد از سياست هسته‌ای دولت پرداخت. او که در مراسم یاران احمدی‌نژاد سخن می‌گفت، خاطره‌ای از یکی از سالگردهای شهید احمدی‌روشن تعریف کرد: «برای سالگرد شهید، در سالن دانشگاه شریف، مراسمی گرفته شده بود. عده‌ای از مسئولان دولتی خواستند به مراسم بیایند که گفتم هیچ‌کس حق ندارد از دستاوردها مصطفی و دیگر شهیدان سوء‌استفاده کند». او همچنین در ابتدای سخنانش به علت نیامدن «احمدی نژاد» اشاره کرد. به گفته او «قرار بود در فضای باز از دکتر احمدی‌نژاد و هیأت همراه پذیرایی کنیم، اما نخواستیم مزاحم همسایگان بشویم؛ چون شاید راضی نباشند تعداد زیادی میهمان رفت‌وآمد کنند. این خواست ما بود که از این بزرگوار در جایی بازتر پذیرایی کنیم که کاری برای ایشان پیش آمد، برگشتند». این‌گونه شد که مرد علاقه‌مند به آمدن بر صدر اخبار، از این فرصت استفاده نکرده بود. شاید جمعیت قلیل باعث فرصت‌سوزی احمدی‌نژاد شده باشد.
۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    کاش پدر شهید احمدی روشن میدانست که در چه گردابی افتاده است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید