3 بانوی زائر ایرانی در مکه همچنان مفقود هستند

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر ایران با بیان اینکه تعداد زائران جان باخته ایرانی در حادثه مسجد الحرام به هشت نفر رسیده، گفت: همچنان سه بانوی زائر ایرانی مفقود هستند.

کد خبر : ۳۹۱۹
بازدید : ۲۲۹۹
رییس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر ایران با بیان اینکه تعداد زائران جان باخته ایرانی در حادثه مسجد الحرام به هشت نفر رسیده، گفت: همچنان سه بانوی زائر ایرانی مفقود هستند.

سیدعلی مرعشی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: همچنان در بیمارستان ها و سردخانه ها بدنبال سه زائر مفقود ایرانی هستیم.

وی در پاسخ به این سووال که احتمال زنده بودن این سه نفر وجود دارد یا نه، تصریح کرد: هر احتمالی ممکن است و تا رسیدن به نتیجه، پیگیر وضعیت آنان هستیم.

تا کنون پیکر حسن قاسمی درآبادی از کاروان 17710 تهران، احمد حاتمی گلشتری از کاروان بعثه مقام معظم رهبری و محمد جعفر فلاح از کاروان 13352 استان اصفهان، محمد مجلسی از کاروان شماره 17743 از تهران، ولی اسمعیلی از کاروان شماره 39009 از خراسان جنوبی، سیدمحمد هاشم زهی از کاروان شماره 23114 از سیستان وبلوچستان و علیرضا عامری از کاروان شماره 22124 از سمنان و سیف الله اسدی مینا کاروان 33021 شناسایی شده است.

اما از وضعیت سه زائر مفقودی حادثه مسجد الحرام به نام های مریم آل طه فرزند میرجواد با شماره کاروان 11266، فاطمه دامغانی فرزند ذبیح الله با شماره کاروان 22124 و کبری بیگم میرغفوری فرزند میرحسین با شماره کاروان 22124 خبری در دست نیست.

همچنین هفت زائر ایرانی برای درمانی در بیمارستان ها ملک الفیصل، نور و ملک عبدالعزیز عربستان سعودی بستری هستند.

از 32 مصدوم ایرانی حادثه مسجد الحرام، 25 زائر که در بیمارستان ایرانی مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر ایران بستری بودند، مرخص شدند.

وقوع طوفان شدید طی روز جمعه(20 شهریور ماه) در مکه، سبب سقوط یک بالابر در محوطه مسجدالحرام شد که در نتیجه این حادثه، حدود 400 زائر خانه خدا کشته و مجروح شدند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید