شکل و شمایل آیفون ۸ را طبق جدیدترین شایعات ببینید

شکل و شمایل آیفون ۸ را طبق جدیدترین شایعات ببینید

براساس این نمونه ساخته شده، آیفون جدید که قرار است در دهمین سالگرد آیفون، معرفی شود طراحی کاملا بدون حاشیه دارد و تنها بخشی که از صفحه نمایش اشغال شده به حسگرهای آیفون تعلق دارند.

کد خبر : ۳۹۳۱۶
بازدید : ۱۹۶۴
شکل و شمایل آیفون ۸ را طبق جدیدترین شایعات ببینید
طبق معمول در ماه‌هایی که تا معرفی آیفون ۸ باقی مانده هر روز بیش از قبل شاهد درز اطلاعات جدید درباره این گوشی شرکت اپل هستیم.

به گزارش مجله دیجی کالا، وقتی اطلاعات درباره شکل و شمایل آیفون ۸ به بیرون درز می‌کند، طراحان گرافیکی و سازنده‌های نمونه‌ها هم دست به کار می‌شوند و با این طراحی‌ها قادریم گوشی‌هایی را ببینیم که احتمالا از همه بیشتر به آیفون جدید شبیه هستند.

Benjamin Geskin یکی از طراح‌هایی است که اخیرا به منبعی معتبر درباره آیفون ۸ تبدیل شده. پیش از این اغلب اطلاعاتی که او منتشر کرده بود به عنوان اطلاعات غلط شناخته می‌شدند اما اخیرا مدتی است که شاهد انتشار اخبار و اطلاعاتی دقیق توسط این فرد بودیم.

به همین دلیل آخرین طرح و مدلی که این گرافیست منتشر کرده مورد توجه قرار گرفته است.

براساس این نمونه ساخته شده، آیفون جدید که قرار است در دهمین سالگرد آیفون، معرفی شود طراحی کاملا بدون حاشیه دارد و تنها بخشی که از صفحه نمایش اشغال شده به حسگرهای آیفون تعلق دارند. این طرح درباره مساله مناقشه‌برانگیز این روزها یعنی حسگر اثر انگشت سکوت اختیار کرده و اطلاعات جدیدی در اختیارمان قرار نمی‌دهد.

به این شکل هنوز هم نمی‌دانیم آیا این حسگر زیر صفحه‌نمایش قرار خواهد گرفت یا به پشت گوشی منتقل می‌شود. یک گزینه دیگر هم حذف حسگر و استفاده از یک سیستم تشخیص چهره پیشرفته است. به هر حال همه چیز ظرف هفته‌های آینده مشخص خواهد شد.

در ادامه می‌توانید مدلی که طبق جدیدترین اطلاعات از آیفون ۸ طراحی شده را ببینید:
شکل و شمایل آیفون ۸ را طبق جدیدترین شایعات ببینید
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید