تکذیب سقوط چرخ و فلک پارک ارم

مدیر کل استاندارد استان تهران وقوع حادثه در چرخ و فلک مجموعه تفریحی ارم سبز را تکذیب کرد.

کد خبر : ۳۹۸۱
بازدید : ۱۶۷۰
مدیر کل استاندارد استان تهران وقوع حادثه در چرخ و فلک مجموعه تفریحی ارم سبز را تکذیب کرد.

مسلم بیات با بیان این‌که با پیگیری‌های انجام شده از سوی مسئولان و امور فنی پارک ارم مشخص شد که هیچ حادثه‌ای مبنی بر سقوط چرخ و فلک این مجموعه تفریحی اتفاق نیفتاده است.

وی درباره‌ این‌که گفته می‌شود چرخ و فلک پارک ارم پلمب شده است، اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد و وسایل این شهربازی با داشتن استاندارد‌های لازم به کار خود ادامه می‌دهد.

روز گذشته شایعاتی مبنی بر سقوط چرخ و فلک مجموع تفریحی پارک ارم و جان‌باختن یک نفر براثر این حادثه در فضای مجازی منتشر شده بود که براساس شواهد، مدیر عامل این مجموعه نیز این موضوع را تکذیب کرد و از پیگیری قانونی مسببان این موضوع خبر داد.

براساس پیگیری‌های انجام شده به نظر می‌رسد عکس‌های منتشر شده در فضای مجازی مربوط به حادثه‌ای در حدود سه سال گذشته در یکی از شهربازی‌های تبریز بوده است.

جعل علامت استانداردی که وجود ندارد
وی همچنین از تخلف یک تولید‌کننده شیر رادیاتوری با نام تجارتی "نگین شیر" که اقدام به جعل نشان استاندارد کرده است، خبر داد.

بیات با بیان این‌که هنوز استاندارد شیرهای رادیاتور در کشور به اجرا در نیامده است، گفت: یک واحد تولیدی با نام تجاری "نگین شیر" به صورت غیرقانونی و بدون مجوز از علامت استاندارد در تولیدات خود استفاده می‌کند.

به گفته وی اداره کل استاندارد تهران هنوز هیچ مجوزی برای شیر رایاتوری به هیچ یک از تولید‌کنندگان این فرآورده نداده است.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید