از سیر تا پیاز واکنش‌ها به سلفی در مجلس

از سیر تا پیاز واکنش‌ها به سلفی در مجلس

در این بین بسیاری بر این عقیده‌اند که شأن مجلس در این صحنه‌ها حفظ نشده و زیر سؤال رفته است. چنان‌که برخی خواستار دخالت هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان هستند. در واکنش به اتفاقات مربوط به عکس‌گرفتن برخی نمایندگان، سیدصادق خرازی، دیپلمات پیشین و کارشناس مسائل سیاسی، گفت: «ای‌کاش مجلس یک واحد آموزش پروتکل رفتار و اخلاق جمعی برای نمایندگان محترم تدارک می‌دید که وجاهت نمایندگان محترم دست‌مایه نقد قرار نمی‌گرفت».

کد خبر : ۴۱۳۲۰
بازدید : ۵۷۸۸
از سیر تا پیاز واکنش‌ها به سلفی در مجلس

یک نفر روی میز نشسته است و سعی در «سلفی»گرفتن دارد؛ تعداد دیگری هم گوشی‌به‌دست ایستاده‌اند و سعی دارند از میهمان ویژه مراسم عکس بگیرند؛ نهایتا یک نفر گوشی‌اش را به معاون وزیر خارجه می‌رساند تا از جمع آنها به‌علاوه میهمان ویژه عکس بگیرد. اینها اتفاقاتی است که ١٤ مرداد در پایان مراسم تحلیف رئیس‌جمهوری ایران در مجلس شورای اسلامی رخ داد؛ نمایندگانی که سعی داشتند با «فدریکا موگرینی»، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، عکس یادگاری بگیرند.

این رخدادها باعث شد تا حاشیه‌های مراسم تحلیف بیش از متن آن مورد توجه قرار بگیرند و بالاتر از آن، نماینده‌ای که سعی در گرفتن سلفی داشت بدون توجیه کارش، از مردم عذرخواهی کرد. «فرج‌الله رجبی»، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، در ساعتی پس از سلفی پرسروصدا در مجلس، در کانال تلگرامی‌اش متنی با تیتر «توضیح و اعتذار»، منتشر کرد؛ در این متن آمده: «ابوعلی سینا می‌گوید: «اگر برای یک کار غلط‌ هزار دلیل بیاوری می‌شود‌ هزارویک غلط».
از سیر تا پیاز واکنش‌ها به سلفی در مجلس
واکنش گسترده کاربران مجازی به سلفی با موگرینی
روان سلفی‌گیرندگان مراسم تحلیف
واکاوی سلفی‌ مجلسی
مهدی ملک‌محمد*
سلفی جيغ!
آنچه در روز تحلیف و در خانه ملت رخ داد نشان از عدم آموزش کافی در کشور است
۰
نظرات بینندگان
  • موسوی ارسالی در

    محصول لیست سیاه

  • ناشناس ارسالی در

    وقتی جای نخبگان را پخمگان می گیرند...

  • فربد ارسالی در

    موگريني با خودش میگه اینا مال کدوم قبیله اند؟

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید