سه دلاور برقی در فرانکفورت

سه دلاور برقی در فرانکفورت

سه خودروی رنو سیمبیوز، هوندا اوربان و ب.ام.و آی ویژن به عنوان خودروهای مفهومی برتر نمایشگاه فرانکفورت، در کانون توجهات رسانه ها قرار گرفته اند و جالب این است که هر سه خودرو از موتورهای الکتریکی، طراحی‌های عجیب و البته سیستم رانندگی خودکار بهره می‌برند

کد خبر : ۴۲۸۲۲
بازدید : ۲۱۶۲

فرادید | نمایشگاه فرانکفورت در حالی روز دوم خود را سپری می کند که همچنان تحت تاثیر رونمایی از سه خودروی مفهومی برجسته قرار داشته و بنا به اعلام وب‌سایت‌های خبری، تولیدات رنو، ب.ام.و و هوندا پربازدیدترین خودروهای نمایشگاه لقب گرفته‌اند.

سه دلاور برقی در فرانکفورت

به گزارش فرادید، سه خودروی رنو سیمبیوز، هوندا اوربان و ب.ام.و آی ویژن به عنوان خودروهای مفهومی برتر نمایشگاه فرانکفورت، در کانون توجهات رسانه‌ها قرار گرفته‌اند و جالب این است که هر سه خودرو از موتورهای الکتریکی، طراحی‌های عجیب و البته سیستم رانندگی خودکار بهره می‌برند.
ب.ام.و آی ویژن
سه دلاور برقی در فرانکفورت
این سورپرایز ب.ام.و برای آن دسته از خریدارانی است که به دنبال یک محصول جاگزین برای تسلا مدل3 هستند. آی ویژن طرح ظاهری جالبی داشته و با کمک یک موتور الکتریکی نیرومند قادر تا ضمن دستیابی به سرعت 100 کیلومتر در کمتر از 4ثانیه، 600کیلومتر برد را با هر بار شارژ طی کند.

هوندا اوربان EV

سه دلاور برقی در فرانکفورت

با فرم بدنه‌ای نزدیک به نسل اول فولکس‌واگن گلف، هوندا اوربان الکتریکی خودرویی است به غایت جذاب که باز م مثل سایر خودروهای این گزارش از سیستم موتور الکتریکی استفاده می‌کند. فضای داخلی اتاق به شدت جذاب است و ساده. یک صفحه نمایش بزرگ روی داشبورد یک تکه و نیمه چوبی اوربان جا گرفته تا تمام اطلاعات لازم در چشم راننده و سرنشینان به شکلی واضح و مشخص باشد. هوندا فعلا هیچ اطلاعاتی در خصوص موتور و میزان برد اوربان اعلام نکرده است.

رنو سیمبیوز

سه دلاور برقی در فرانکفورت

در حالی که ذهن عمده خودروسازان متوجه سال آتی میلادی و عرضه مدل‌های جدید به بازارهای جهانی است، شرکت رنو با رونمایی از مدل سیمبیوز نشان داده به افق 2030 توجه دارد. این شرکت در مدل مفهومی سیمبیوز دست به یک خلاقیت بزرگ زده و سوپراسپورت تریزور را به قالب یک هاچ بک کوچک شهری درآورده است. سیمبیوز که از باطری‌های500کیلوواتی وسد می‌برد، 500 کیلوتر برد داشته و در زمانی کمتر از 6ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد. گفته می‌شود این خودرو، نسل جدید رنو کلیو است که سال آینده به بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

سه دلاور برقی در فرانکفورت

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید